Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مجلس در حکمی امیرابراهیم رسولی را به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی منصوب کرد. تاریخ انتشار: 13:03 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۴۸۶ خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف در حکمی امیرابراهیم رسولی را به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تجربه بیش از دوازده سال فعالیت و تجربه اداری؛ سیاسی و رسانه‌ای در مجلس و دارای دکتری علوم سیاسی (گرایش مسائل ایران) است.
مسئولیت کنونی وی از جمله جایگاه‌های استراتژیک در مجلس است که ارتباط مستقیم با صحن علنی و اعضای هیئت رئیسه دارد.
رسولی حدود ده سال پیش با راه اندازی سایت خبری نماینده (رسانه تخصصی حوزه مجلس) صاحب امتیاز و مدیرمسئول این مجموعه بود و با نمایندگان مرتبط و با حوزه‌های انتخابیه آشنایی پیدا کرد.
وی در مجلس هشتم و نهم باحکم مشاور و رییس دفتر حدادعادل و درمجلس دهم مسئولیت پارلمانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (وزارت ارشاد) را عهده دار بوده و نسبت به ساختار اداری مجلس شناخت کافی دارد.
فعالیت حزبی و سیاسی او از سال۸۰ و همکاری با جریان‌های مختلف سیاسی و شخصیت‌های کشوری و لشگری درکارنامه وی مشهود است.
وی در انتخابات مجلس یازدهم حضورداشت و علیرغم حضور در لیست تهران در لحظات پایانی به نفع وحدت و ائتلاف نیرو‌های انقلاب انصراف داد.
در سوابق وی فعالیت در مرکز اسناد انقلاب اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به چشم می‌خورد.
رسولی در سال‌های اخیر به عنوان یک کارشناس مجرب در حوزه مجلس شناخته می‌شود و تحلیل و یادداشت‌های او درباره حوادث و رویداد‌های پارلمان مورد توجه رسانه‌ها بوده است.   بیشتر بخوانید: تیم جدید قالیباف را بیشتر بشناسید + عکس   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما موضوع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی و لزوم حمایت‌های بیشتر مجامع بین المللی و کشور‌های اسلامی از جمله مهم‌ترین محور‌های این دیدار بود.


خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • آنروا: اسرائیل مانع کمک‌رسانی به شمال غزه می شود
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • ارایه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • ارائه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • زهرا شجاعی درگذشت + سوابق