Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:31:51 GMT

آذری: فوتبال بازی کنیم تا یک عده بمیرند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۳۷۳۰

آذری: فوتبال بازی کنیم تا یک عده بمیرند؟

ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره مثبت اعلام شدن تست کرونای ۱۶ عضو این تیم با بیان اینکه در تاریخ ششم اسفندماه اعلام کردیم که این لیگ را به دلیل شیوع کرونا تعطیل کنید، گفت: آیا باید فوتبال بازی کنیم تا یک عده بمیرند تا ببینیم چه کسی درست می‌گوید؟

سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فولاد پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای ۱۶ عضو این تیم، اظهار کرد: با توجه به سرعت انتشار کرونا، در تاریخ ششم اسفندماه اعلام کردیم که این لیگ را تعطیل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طبق محاسباتی که در دنیا صورت گرفته بود، اکنون مجددا ایران و برخی کشورها به پیک دوم نزدیک شده‌اند و در این شرایط ما باید چکار کنیم؟ آیا باید فوتبال بازی کنیم تا یک عده بمیرند تا ببینیم چه کسی درست می‌گوید؟ آیا راستی‌آزمایی این موضوع با مرگ یک فوتبالیست اتفاق می‌افتد؟

وی افزود: وقتی فولاد بعد از بازی با ماشین‌سازی تست می‌دهد و تست کرونای شش بازیکنش مثبت می‌شود، مشخص است که در تست بعدی نیز تعداد این نفرات ۲ برابر خواهد شد و امروز نیز مشخص شد که ۱۱ بازیکن تیم به کرونا مبتلا شده‌اند. من با جان بازیکنانم بازی نمی‌کنم، چرا که جان انسان‌ها برایم مهم‌تر از فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: فولاد قدرت فنی‌اش را به همه اثبات کرده و فوتبالی که فولاد طی ۲ هفته گذشته به نمایش گذاشته است، نشان دهنده این است که تیم فوق‌العاده‌ای است اما این‌که ریسک کنیم و بدانیم یک نفر ناقل است و او را بازی دهیم، این انسانیت نیست و جنایت است. من آن زمان که تیمم ششم جدول بود، گفتم سلامتی بازیکنان از فوتبال مهمتر است و لیگ را تعطیل کنید، اکنون هم تیم فولاد در رده سوم است، بازهم همین را می‌گویم.

وی بیان کرد: طبق پروتکل باید این تعداد بازیکن را قرنطینه کنیم و طبق همین پروتکل باید بازی‌ تیم‌هایی که بیش از ۵ بازیکن کرونایی دارند، معوقه اعلام شود و بعد از انجام تست‌های لازم اگر این بازیکنان عاری از کرونا بودند، آن وقت سازمان لیگ، تاریخ بازی‌های معوقه این تیم‌ها را اعلام کند.

به گزارش ایسنا، با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، در تست کرونای مجدد تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از بازی با نساجی، مشخص شد که ۱۱ بازیکن و ۵ همراه تیم فولاد، به کووید - ۱۹ مبتلا هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان فولاد خوزستان تست کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال فولاد خوزستان در اولین بازی تدارکاتی خود در سال جدید شکست خورد.

تیم فولاد خوزستان امروز(چهارشنبه) طی دیداری دوستانه مقابل فولادنوین به میدان رفت.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی سرمربی فولاد در این بازی دوستانه و به خصوص از ابتدای نیمه دوم تعداد زیادی از بازیکنان جوان را به زمین فرستاد تا شناخت بیشتری نسبت به این بازیکنان پیدا کند.

این بازی در پایان با حساب ۲ بر یک به سود فولاد نوین به پایان رسید. 

فولادی‌ها برنامه‌های آماده‌سازی خود را در روزهای آینده نیز ادامه خواهند داد؛ در این برنامه دو بازی دوستانه دیگر هم گنجانده شده که دیدار بعدی روز شنبه 11 فروردین با صنعت نفت آبادان خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین آذری جهرمی به زاکانی
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال