Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:29:04 GMT

لغو سفر قطار گردشگری به همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۳۷۸۹

لغو سفر قطار گردشگری به همدان

ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از لغو سفر قطار گردشگری که قرار بود پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه ۹۹ به همدان وارد شود، خبر داد.

علی خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اعلام کرد: عصر چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۹۹ به اداره کل میراث فرهنگی استان همدان اطلاع دادند اختلافی درباره نوع قطار پیش آمده است و قطار گردشگری اجازه حرکت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از این تور گردشگری شده بود، توضیح داد: اداره‌کل میراث فرهنگی استان هیچ برنامه‌ای برای این تور نداشت و یک آژانس گردشگری غیربومی برگزارکننده آن بود.

خاکسار با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌های این تور گردشگری توسط آژانس مذکور انجام شده بود، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان از این برنامه حمایت کرد تا از ظرفیت قطار استفاده شود.

وی درباره برگزاری ‌تور در روزهای آینده مطرح کرد:  اجرایی شدن این برنامه در روزهای آینده به شرایط کرونا در استان همدان بستگی دارد و اگر برگزاری تورهای گردشکری ممنوع شود ما نیز تابع آن هستیم.

خاکسار با تأکید بر اینکه فعالیت‌های گردشگری تابع مصوبات ستاد کشوری و استانی کروناویروس است، گفت: این ستاد هر تصمیمی بگیرد گردشگری را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و ما نیز به آن عمل می‌کنیم اما اگر ممنوعیتی نباشد قطار گردشگری هفته‌های آینده به همدان می‌آید.

به گزارش ایسنا، قرار بود نخستین قطار گردشگری همدان با نصف ظرفیت پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه ۹۹ به همدان سفر کند و پس از بازدید از غارعلیصدر، شهر جهانی لالجین و ‌برخی از جاذبه‌های گردشگری شهر همدان، بدون اقامت شبانه به تهران برگردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری قطار گردشگري کروناویروس اداره کل میراث فرهنگی قطار گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی خفر

علی اصغر طاهری باب اناری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر با بیان اینکه تاکنون اقامت بیش از ۲ هزار نفر در شب در این شهرستان ثبت شده است، اظهار کرد: استقبال مسافران نوروزی و بازدید کنندگان از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهرستان بسیار گسترده بوده به طوری که تاکنون بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن  این شهرستان بازدید کرده اند. 

او گفت: برنامه نوروزگاه در این شهرستان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی و هنر‌های سنتی همچنین برپایی سیاه چادر‌های عشایری در این شهرستان برگزار شد. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر افزود: این شهرستان دارای بیش از ۳۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی و ۱۰ اقامتگاه بومگردی و ۲ روستای هدف گردشگری است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • ۵۰۷ هزار نفر از جاذبه‌های همدان دیدن کردند
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • آب انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت حیدریه کشف شد
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کبودراهنگ
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و طبیعی شهرستان خفر
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی خفر
  • بازدید ۱۹۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان جوانرود