Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار از محکومیت یک قصاب به دلیل نگهداری گوشت در خارج از یخچال به سه ماه حبس خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار به نقل از روابط عمومی دامپزشکی سبزوار، ولی الله جغتایی اظهار کرد: در بازرسی اکیپ گشت نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی سبزوار از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی، متصدی یک واحد قصابی به دلیل نگهداری ۱۰۰ کیلوگرم گوشت خارج از یخچال و حدود ۱۰ کیلوگرم گوشت بدون پوشش محافظتی روی زمین، تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار افزود: به استناد ماده دو قانون آیین دادرسی کیفری و ماده 688 قانون مجازات اسلامی به سه ماه حبس تعزیری محکوم شد.

وی بیان کرد: با توجه به فقدان سابقه کیفری موثر و عنایت به اصلاح نامبرده مجازات وی به مدت یکسال تعلیق شده است.

جغتایی تاکید کرد: باتوجه به مقررات بهداشتی به‌منظور حفظ کیفیت بهداشتی گوشت و پیشگیری از فاسد شدن آن نگهداری گوشت خارج از یخچال در واحدهای صنفی عرضه و قصابی ممنوع است.

انتهای پیام/70044

منبع: فارس

کلیدواژه: سبزوار گوشت دامپزشکی سبزوار خارج از یخچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: شعبه اول بدوی شهرستان نهاوند به پرونده قاچاق ۲۷۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش ۵۴۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او تصریح کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و علاوه بر الزام توزیع کالا‌های کشف شده در شبکه، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از واحد‌های صنفی این کالا‌ها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مرضیه یونسی افزود: واحد‌های صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در نهاوند
  • کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • ۸۱ تن فرآورده دامی فاسد در تهران از چرخه مصرف خارج شد
  • کشف گوشت قاچاق بوفالو در قشم
  • معدوم سازی بیش از ۶۰۰ تن فرآورده‌های خام دامی ناسالم در خوزستان
  • دام ها در فهرج به مناطق امن جابجا می شوند
  • انجام 13 هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت های بهداشتی
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد
  • انجام ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان در طرح سلامت نوروزی