Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروی "کوییک R پلاس" سایپا این روزها در خط تولید پارس خودرو تولید می شود .  این خط تولیدی متعلق به تولید  متعلق به خودروهای  "رنو مگان "و "ال 90 "بود که به دلیل خروج شرکت رنو از ایران تولید خودروی "کوییک R " و "کوییک R پلاس"در این مجموعه در حال انجام است.

 به گزارش خبرنگار عصر ایران در حاشیه رونمایی از خودروی"کوییک R پلاس" خبرنگاران بازدیدی از خط تولید این خودرو و  خودروی "کوییک R "داشتند که گزارش تصویری آن در زیر آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شهریار طهماسبی معاون مهندسی پارس خودرو در خط تولید "کوییک R " علاوه بر تولید این محصول روزانه 20 دستگاه  "کوییک R پلاس" نیز تولید می شود.

گزارش تصویری خط تولید خودروی "کوییک R " / برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی آن کلیک نمایید

 

لینک کوتاه: asriran.com/0035TL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پارس خودرو کوئیک آر کوییک R پلاس خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟

آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر می‌رسد طی روز‌های آینده قیمت جدید سایر خودرو‌های داخلی هم توسط خودروسازان اعلام شود.

سرانجام بعد از کشمش‌های فراوان بر سر زیان انباشته خودروسازان امروز ایران خودرو از افزایش قیمت یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه‌های بسیاری داشت خبرداده است.

براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت‌ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت‌های جدید را در قرارداد‌های خود لحاظ کنند.

البته نکته مهم اینجاست با صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش قیمت کارخانه‌ای سایر انواع خودرو‌های داخلی بود و طی روز‌های آینده قیمت جدید سایر خودرو‌های داخلی هم توسط شرکت‌ها اعلام شود.

اما داستان پژوپارس در سال گذشته چه بود که در نهایت امسال به عنوان نخستین خودرو مجوز افزایش قیمت را دریافت کرده است.

مردادماه سال گذشته بود که شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد مبنی بر توقف تولید این خودرو، پایان تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت‌های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرد. این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.

با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل حدود ۱۰۰ هزار دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، اعلام کرد که این خودرو تا بهار سال آینده برای پاسخ به تعهدات معوق تولید خواهد شد تا مشتریان این محصول نگران تحویل خودروی خود نباشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • جنجالی ترین خودروی ۱۴۰۳؛ حواله پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۲۸ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شدند