Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@20:27:47 GMT

دزفول: 2 کشته در سقوط مرگبار پیکان به داخل کانال آب

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۳۸۲۱

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالحسین معظم فر ضمن تایید این خبر گفت: ساعت ۲۱ دیشب، سقوط خودروی سواری پیکان در کانال آبرسانی شاه ولی این شهرستان به سازمان آتش نشانی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش حادثه، اکیپ امداد و نجات سازمان از ایستگاه شماره یک به محل حادثه واقع در سه راهی روستای بنوار شامی اعزام شدند و بلافاصله اقدام به بیرون آوردن خودرو از درون کانال آب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معظم فر با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، اظهار داشت: هر دو سرنشین این خودرو که یک زن و یک مرد حدودا ۵۵ ساله هستند جان خود را از دست دادند و اجساد جان باختگان با تلاش اکیپ غواصی سازمان از درون کانال خارج و به عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سقوط سقوط مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جرثقیل مرگبار شد

به گزارش خبرآنلاین، ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد که ۲ نفر از مصدومان سرپایی درمان شدند.

به نقل از روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر امام خمینی، ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره ۶ در حال انجام تعمیرات بوده است متاسفانه منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد؛ ۲ نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897092

دیگر خبرها

  • سقوط جرثقیل مرگبار شد
  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی ۲ کشته برجای گذاشت
  • مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم
  • سقوط مرگبار از ارتفاعات طارم سفلی
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است