Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد شهردار یزد با بیان این‌ که هر کسی از وقوع جرم در هر دستگاه اجرایی و مدیریتی مطلع باشد و نسبت به افشای آن اقدام نکند، طبق قانون شریک جرم محسوب می‌شود، گفت: هیچ اقدام و تصمیمی در شهرداری یزد مخفیانه گرفته نمی‌شود.

«جمال الدین‌عزیزی» پیش از ظهر امروز چهاردهم تیرماه، در نشست خبری که به منظور بزرگداشت روز شهرداری و دهیاری‌ها در سالن آمفی تئاتر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، اظهار کرد:‌ افزایش کیفیت زندگی شهری و جذب گردشگران مختلف، اولویت شهرداری در اجرای طرح‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ نوسازی روکش آسفالت معابر، راه‌اندازی خط آسفالت بازیافتی، تکمیل رینگ تردد شهری، پیگیری طرح شهر هوشمند، اجرای طرح کیف پول شهروندی، ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل پاک و ایجاد زیرساخت‌های دوچرخه سواری از جمله طرح های انجام شده و در دستور کار مدیریت شهری یزد است.

شهردار یزد در ادامه با بیان این‌که ساخت فرهنگسرا و پلاتوی شهری و بازپیرایی فضای شهری از دیگر اقدامات انجام شده در شهرداری یزد است، گفت:‌ با توجه به این‌که قانون وظایف محدودی برای شهرداری در حوزه مسکن استیجاری تعیین کرده است، شهرداری یزد در صورت تأمین منابع مالی لازم از سوی دولت آماده ارائه خدمت در این خصوص است.

عزیزی تصریح کرد: تخفیف برای ساخت منزل مسکونی در بافت تاریخی از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شهرداری یزد برای حمایت از خانه دار شدن شهروندان است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نابسامانی‌های بلوار طالقانی در یزد، خاطرنشان کرد: قرار است از این پس ساخت و سازهای جدید در این محدوده شهری با جدیت و سختگیری بیشتری انجام شود.

وی نابسامانی موجود در بلوار طالقانی را ناشی از عدم مدیریت و نظارت صحیح ساخت و ساز در ادوار گذشته مدیریت شهری دانست و بیان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی مجمتع پزشکان و تجمیع این صنف بار ترافیکی بلوار طالقانی کاهش یابد.

شهردار یزد در خصوص طرح دوچرخه های اشتراکی بیان کرد: طبق قرارداد امضا شد در این طرح، بخش خصوص متعهد به راه‌اندازی این مهم و بهره برداری ۵ ساله از طرح دوچرخه های اشتراکی است و با توجه به هماهنگی های انجام شده امیدوارم این مهم تا یک ماه آینده مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

عزیزی در پاسخ به شبهات مطرح شده در خصوص عملکرد غیرشفاف شهرداری یزد،‌ گفت:‌ هیچ اقدام و تصمیمی در شهرداری یزد مخفیانه گرفته نمی‌شود و هرکس از وقوع جرم در هر دستگاه اجرایی و مدیریتی مطلع باشد و نسبت به افشای آن اقدام نکند، طبق قانون شریک جرم محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که شهرداری یزد در خصوص تبدیل وضعیت کردن پرسنل نیازمند همراهی جدی وزارت کشور است، خاطرنشان کرد: هیچ اقدامی در مدیریت شهری یزد خارج از ضوابط و دستورالعمل مصوب سازمانی انجام نمی‌شود.

این مسئول در پایان با اشاره به این‌که تمام هزینه شهرداری یزد در چارچوب ردیف اعتباری مصوب انجام شده است، بیان کرد: تاکنون هیچ اعتبار مالی به واسطه ثبت جهانی بافت تاریخی به شهرداری یزد پرداخت نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد شهردار يزد نشست خبری شهرداری یزد مدیریت شهری انجام شده هیچ اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست

محمودرضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: پیرو انتشار خبری مبنی بر اجرای عملیات جمع آوری نخاله از سطح شهر آبادان در مورخ ۲۹ فروردین که در متن خبر آمده بود ۵ هزار سرویس نخاله از ابتدای سال از سطح شهر جمع آوری گردیده، دارای اشتباه نگارشی بود و سهوا این اتفاق رقم خورده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان، افزود: این تعداد سرویس نخاله طی بازه زمانی یکساله از ابتدای سال گذشته (۱۴۰۲) تاکنون از سطح شهر آبادان جمع آوری گردیده است و به اشتباه در خبر قبلی سال جاری ذکر شده بود که اصلاح می‌گردد.

وی بیان کرد: نیروهای خدوم این معاونت به همراه نیروهای سازمان مدیریت پسماند با استفاده از ماشین آلات شهرداری طی ۶ ماه گذشته با توجه به اجرای طرح ضربتی نخاله برداری، بالغ بر ۲ هزار سرویس نخاله را جمع آوری کرده‌اند که در مجموع این آمار به ۵ هزار سرویس نخاله رسیده است.

یوسفی، به محل دپوی نخاله‌های شهری نیز اشاره کرد و اذعان داشت: بخشی از این نخاله‌های جمع آوری شده در مسیر جاده علی بن ابی طالب (ع) محل دپوی نخاله‌ها و زباله‌ها جهت دفن پسماندها و بخشی دیگر در محل های دپو سطح شهر، زمین‌های آبگیر و مشخص شده توسط مناطق سه‌گانه و همچنین طبق خواست شهروندان با توجه به آدرس‌های درخواستی تخلیه می‌شوند.

وی ادامه داد: همانگونه که در خبر قبل هم اشاره شده این عملیات با استفاده از نیروها، دستگاه‌ها و ماشین آلات شهرداری آبادان از جمله چهار دستگاه لودر، ۱۰ دستگاه کمپرسی، هشت دستگاه خاور و... اجرایی گردیده است.

خبرنگار: رانیا مرشدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227992 برچسب‌ها ایسکانیوز استان خوزستان

دیگر خبرها

  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت