Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد قنبری از متلاشی شدن باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور در سیستان و بلوچستان و دستگیری متهم به قتل جوان سراوانی در یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری کار پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر به مناطق مرکزی کشور را متلاشی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، ضمن توقیف 2 دستگاه وانت 2 تن و 22 کیلو و 700 گرم تریاک ،223 کیلو و 435 گرم حشیش و 4 قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه از اعضای این باند مسلحانه قاچاق کشف شد.


این مقام ارشد نظامی در ادامه از دستگیری متهم به قتل جوان سراوانی خبر داد و اذعان کرد: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان، متهم به قتل جوان 23 ساله که در تاریخ 21 اردیبهشت ماه امسال به طرز مشکوکی در شهرستان سراوان مفقود شده بود در کمتر از 50 روز شناسایی و در عملیاتی ضربتی با نیابت قضائی در خیابان پاسداران شهر یزد دستگیر شد.

قنبری ادامه داد: در تحقیقات از متهم به قتل این پرونده مشخص شد، این فرد به علت اختلافات قبلی با مقتول، او را پس از کشاندن به ارتفاعات منطقه "مک سوخته" شهرستان سراوان با یک قبضه سلاح کلاش به قتل رسانده است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: متهم به قتل جوان شهرستان سراوان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران