Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر کارگروه مقابله با کرونا دروزارت صمت با اشاره به هماهنگی انجام شده با روسای سازمان‌های صمت استان‌ها در خصوص ایجاد ایستگاه عرضه مستقیم ماسک با قیمت مصوب در سراسر کشور، استان‌های دارای شرایط قرمز را اولویت این طرح اعلام کرد. تاریخ انتشار: 13:31 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۴۹۷

خبرگزاری میزان ـ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت، جمشید گلپور گفت: با توجه به تأکید رئیس جمهور و دستور ویژه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر دسترسی آسان عموم مردم به ماسک با قیمت مناسب، طرح ایجاد ایستگاه عرضه مستقیم ماسک با قیمت مصوب در سراسر کشور با کمک سازمان‌های صمت استان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح در پایانه‌های اتوبوسرانی، ایستگاه‌های مترو، خیابان‌های پرتردد، مراکز خرید، پاساژها، بازار‌ها و مراکز عمومی عملیاتی می‌شود.

دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در صورت وجود هرگونه مشکل در تأمین کالا‌های مذکور از سوی سازمان‌های صمت استان‌ها، مراتب به دبیرخانه این ستاد منعکس و در اسرع وقت نسبت به تأمین ماسک مورد نیاز اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: افزایش ۳۰ برابری تولید ماسک در کشور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صنعت ماسک با قیمت استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش آغاز شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • گزارش تصویری | دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد
  • تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید