Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه حمله شیمیایی به سردشت قهرمان، آن را به نماد مظلومیت ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی تبدیل کرد، بر لزوم توجه و تلاش برای رفع مشکلات و مسائل مردم این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در هامش گزارش ارائه شده از مسائل و مشکلات شهرستان سردشت، از وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست با سفر به این شهرستان و بررسی مشکلات، اقدامات لازم را برای حل مسائل و مشکلات انجام و نتیجه اقدامات را گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، معاون اول رییس جمهور استاندار آذربایجان غربی را نیز مسئول پیگیری در این خصوص نموده است.
متن کامل دستور معاون اول رییس جمهور به تعدادی از اعضای دولت به شرح زیر است:
جنابان آقایان دکتر نمکی، دکتر اوحدی، دکتر مونسان، دکتر سلطانی فر، دکتر صالحی، دکتر خاوازی و دکتر نوبخت، حمله شیمیایی به سردشت قهرمان، آن را تبدیل به نماد مظلومیت ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی کرد، لازم و ضروری است با سفر به شهرستان و بررسی مشکلات اقدام لازم برای حل مسائل و مشکلات انجام دهید و نتیجه را اعلام کنید.
جناب آقای استاندار جهت پیگیری ویژه

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رييس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ دولت اسماعیل زاده افزود: ۱۲ واحد تولیدی در این شهرستان در سال ۱۴۰۲ راکد اعلام شده بود که نیمی از آن احیا و به چرخه تولید برگشت.
وی گفت: مشکلات مالی از دلیل اصلی راکد بودن این واحد‌های تولیدی بود که با حمایت‌های ویژه دولت و پرداخت تسهیلات مشکلات آنها برطرف شد.
وی بیان کرد: مجوز کشتارگاه صنعتی شیروان و گاوداری هزار راسی با هدف تکمیل زنجیره گوشت قرمز اخذ شد و راه اندازی طرح‌های در حال ساخت کارپید کلسیم، فرو آلیاژ، ریسندگی کتان و سایر طرح‌ها تسریع می‌شود.
۹۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی شهرستان شیروان با هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی در حال فعالیت است.

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • حضور دو روزه رییس جمهور و اعضای هیأت دولت در استان سمنان
  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • رئیسی: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود/دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود