Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت های عراقی از دیدار تدارکاتی تیم ملی این کشور با تیم ملی عمان خبر دادند. دیداری که دو دوست قدیمی را در کنار یکدیگر قرار می دهد.

طرفداری – تیم ملی فوتبال عراق به‌عنوان یکی از رقبای ایران به پیشنهاد تیم ملی عمان برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی پاسخ مثبت داد.

سایت‌های عراقی با اعلام این خبر اعلام کردند این بازی در تاریخ سیزدهم شهریورماه (سوم سپتامبر) در شهر مسقط عمان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دیداری که درراه رسیدن به جام جهانی و موفق در گروه مقدماتی برای تیم ملی عراق بسیار مهم است و این در حالی ست که عملاً برنامه‌ای برای تیم ملی ایران هنوز اعلام‌نشده است و مشخص نیست شاگردان اسکوچیچ در اردوهای احتمالی بعدی خود چه بازی‌های تدارکاتی را به انجام خواهند رساند. 

 

 

نکته جالب در برگزاری دیدار دو تیم ملی عراق و عمان، رفاقت سرمربیان دو تیم است. برانکو ایوانکوویچ و کاتانچ، سال‌ها پیش از نشستن روی نیمکت تیم‌های ملی عمان و عراق، با یکدیگر رفاقت داشتند و حالا می‌توانند در حاشیه این بازی تدارکاتی مهم، دیداری رفاقتی نیز با یکدیگر داشته باشند.

 

 

تیم ملی عراق در دیدار بعدی خود در بازی‌های مقدماتی جام جهانی باید در روز سیزدهم اکتبر (22 مهرماه) در خانه هنگ‌کنگ به مصاف این تیم برود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که این کشور خواهان جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه است.

به گزارش تسنیم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه در جریان دیدار با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق اعلام کرد: واشنگتن متعهد به حفاظت از منافع ایالات متحده و شرکایش در منطقه از جمله عراق است. آمریکا متعهد به حمایت از امنیت اسرائیل است.

بایدن همچنین اظهار داشت که آمریکا متعهد به برقراری یک آتش بس است که اسرا را به خانه بازمی‌گرداند و از گسترش جنگ جلوگیری می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خواهان جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه است.

نخست وزیر عراق نیز در این دیدار در واشنگتن با تاکید بر اینکه بغداد خواستار ممانعت از گسترش درگیری است، ابراز داشت که دیدگاه های ایالات متحده و عراق ممکن است در مورد آنچه در منطقه اتفاق می‌افتد متفاوت باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: فعلا کاندیداتوری من برای ریاست جمهوری مناسب نیست پسر بایدن درگذشت

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • روابط ما با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است
  • روابط با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • روابط ما با آمریکا به نقطه مهم و حساس رسیده است
  • دیدار «السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید
  • دیدار و گفت‌وگوی السودانی با بلینکن در واشنگتن
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • در دیدار سال ۱۳۵۷، فرح با آیت‌الله خویی رهبر شیعیان عراق چه گذشت؟
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو