Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پزشک باشگاه استقلال گفت: روز گذشته (جمعه) پیش از شروع تمرین تیم فوتبال استقلال، از اعضای این تیم تست کرونا گرفته و مشخص شد که ۶ بازیکن به کرونا مبتلا هستند. تاریخ انتشار: 13:54 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۵۰۸

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، کاوه ستوده در خصوص جواب تست‌های اعضای تیم استقلال گفت: روز گذشته (جمعه) پیش از شروع تمرین تیم فوتبال استقلال، از اعضای این تیم تست کرونا گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام نتایج این تست، شش بازیکن تستشان مثبت اعلام شده و تعدادی از بازیکنان هم مشکوک به ابتلا بوده‌اند که از آن‌ها تست مجدد گرفته شده و بعد از اعلام نتیجه این تست، برنامه بعدی باشگاه استقلال از طریق رسانه رسمی این باشگاه اطلاع رسانی می‌شود.

او افزود: از اصحاب رسانه خواهشمندیم که از نام بردن اسامی بازیکنان خودداری کرده و موجب نگرانی خانواده‌های آنها نشوند. این موارد جزو اسرار پزشکی است و در صورت تایید قطعی از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مسعود شجاعی در هفته بیست و سوم محروم است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال کاوه ستوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه