Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۹۱۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۹۱۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۲۱۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۷۵ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روز‌های طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روز‌های اخیر رکورد‌های بالایی را به ثبت رسانده است، اما باوجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متاثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده اند.

به گزارش تسنیم، افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکورد‌های بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ برهمین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۱ هزار تومان، یورو ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۸۴۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۱۷۵۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش ۲ هزار تومانی نسبت به روزکاری قبل ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را برای کمتر از ۲۰۰۰ دلار، ۱۹ هزار و ۹۰۹ تومان و یک ریال، قیمت یورو را ۲۲ هزار و ۴۲۲ تومان و قیمت پوند انگلیس را ۲۴ هزار و ۸۹۴ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

همچنین قیمت خرید دلار برای بیش از ۲۰۰۰ دلار، ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان است.

شعب منتخب بانک‌ها که مسئولیت فروش ارز مسافرتی را برعهده دارند، فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۲۳ هزار و ۲۰۲ تومان و ۸ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

بروز رسانی: ‌‌شنبه 14 تیر 13:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

20 هزار و 700  

قیمت دلار (بازار آزاد)

21 هزار

قیمت یورو (صرافی بانکی)

23 هزار و 100

قیمت یورو (بازار آزاد)

23 هزار و 200

قیمت درهم

5 هزار و 840

قیمت پوند

25 هزار و 700

بروز رسانی: شنبه 14 تیر ساعت 13:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

9 میلیون

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

9 میلیون و 900 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

4 میلیون و 950 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

2 میلیون و 850 هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 550 هزار

بروز رسانی: ‌شنبه 14 تیر ساعت 13:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

910 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 213 هزار

مثقال طلا

3 میلیون و 942  هزار

انس طلا(دلار)

1775

 

ثبت رکورد‌های تاریخی در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان شد

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها امروز ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش  تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۱۷۵۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش ۲ هزار تومانی نسبت به روزکاری قبل ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان است.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار قیمت سکه 14 تیر 99 ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان تومانی نسبت به روز صرافی های بانک ها سکه بهارآزادی تومان و قیمت هزار تومان صرافی ها تومان اعلام افزایش قیمت یک میلیون صرافی ها بازار آزاد قیمت خرید قیمت یورو هزار قیمت قیمت دلار ۲۳ هزار ۲۲ هزار گرم طلای قیمت سکه قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

کد خبر 6081877

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت