Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، در بازدید مسعود حمزه‌ای رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از پروژه آئینی باغ صبا که با تاکید شهردار تهران انجام شد، علت توقف و مشکلات این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

مرکز نمایش‌های آیینی صبا (واقع در منطقه ۷، خیابان شریعتی، سه‌راه پلیس) یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری تهران بوده که در اواسط دهه ۸۰، به منظور توسعه و اعتلای هنرهای نمایشی، سنتی و مدرن و با استفاده از تکنولوژی‌های نوین توسط یکی از معماران برجسته ایرانی طراحی شده که حدود ۱۵ سال است به دلیل مشکلات مالی و حقوقی در آستانه اتمام رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعویق در تکمیل و افتتاح مرکز نمایش‌های آئینی صبا، که حدود ۷۵ درصد از عملیات ساختمانی آن انجام شده، منجر به فرسودگی بخش‌هایی از این پروژه بر اثر گذشت زمان شده است.

کد خبر 527905 برچسب‌ها شهرداری پیروز حناچی تهران شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری پیروز حناچی تهران شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا به شهرداری پایتخت درباره انتخاب خودرو‌ها به عنوان تاکسی برقی تذکر داد.

مهدی اقراریان از کارشناسان خواست اقدامات شهرداری تهران در این حوزه، استاندارد خودرو‌ها و شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودرو‌ها را بررسی کنند.

رئیس کمیته حقوقی شورا همچنین برپاسخگویی شهردار تهران به شورا تاکید کرد و گفت: شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات باشد.

رئیس کمیته عمران شورا هم در نشست امروز بر ضرورت بررسی مجدد ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح درخیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس تاکید کرد.

سید محمد آقامیری افزود: ساکنان این منطقه معتقدند ساخت این تقاطع ضرورتی ندارد و با توجه به این درخواست، تقاضا داریم در این باره امکان سنجی و بررسی مجدد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم درباره احداث این تقاطع به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکر داد و گفت: در دوره پنجم پلی در خیابان فرجام ایجاد شد که نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد بنابراین درخواست می‌کنیم، معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز در نشست امروز شورا به شهرداری تهران درباره تأمین زمین معوض برای ساخت مجموعه‌های ورزشی تذکر داد.

زهرا شمس احسان گفت: شهرداری تهران برای اجرای طرح آزادراه شهید شوشتری و خط هفت متروی تهران ملزم شد هفت مجموعه ورزشی را در ازای ورزشگاه تختی به وزارت ورزش تحویل داد.

عضو شورای شهر تهران افزود:به دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شد زمین‌هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به عنوان دهکده‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد، اما با گذشت چهار ماه هنوز املاک معوض شناسایی و واگذار نشده است.

احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا هم در نشست امروز از هیئت رئیسه خواست زمانی را در نظر بگیرند تا گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری در بخش‌های مختلف در شورا ارائه شود.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • پله‌های برقی تهران بالاخره نونوار می‌شود
  • وزیر تندرو صهیونیست مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نیمه کاره‌ ترک کند
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام