Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در دیدار با هیات مدیره تعاونی ناشران استان قزوین که در آستانه ۱۴تیر روز قلم صورت گرفت؛ گفت: تعداد کل ناشران استان قزوین بیش از ۵۰ناشر است ولی تعداد اندکی از آن ها فعالیت مستمر دارند که باید در این زمینه چاره جویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او افزود: ناشران فعال استان قزوین پس از طی مراحل ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز موفق به دریافت کاغذ یارانه ای جهت انتشار کتب خود شده اند که از از سال ۹۸ تا کنون ۲۴۶۴بند کاغذ تحریر و بالک در ابعاد مختلف دریافت کرده اند که این امر موجب رونق تولید کتاب در استان می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین اظهار کرد: کاغذهایی که از طریق سامانه توزیع در اختیار ناشران قرار می گیرد، براساس قیمت تمام شده مورد تایید سازمان حمایت و کارگروه ساماندهی کاغذ است و اتحادیه تعاونی ناشران کشور(آشنا) به عنوان عامل توزیع کاغذ در حال فعالیت است.
اسماعیلی همچنین با بیان اینکه تخصیص مجدد کاغذ به ناشران منوط به ارائه گزارش از سوی ناشر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت بازدید و شمارش کتب منتشره است، گفت: تمام ناشران دارای پروانه نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی  paperds.ir و ارائه گزارش عملکرد طی سال های۹۷-۹۸ و سال جاری درخواست های خود را بارگذاری و منتظر تایید درخواست شوند که پس از تایید توسط نماینده معاونت فرهنگی وزارت ارشاد،  کاغذ یارانه ای به آنها اختصاص داده می شود. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: در استان قزوین که مهد علم و ادب و فرهنگ است با پیگیری و حمایت متولیان و ارتقای جایگاه تعاونی ناشران شاهد رشد روزافزون نشر و کتاب باشیم. 
در این نشست هر یک از اعضای هیئت مدیره تعاونی ناشران به بیان دغدغه ها، پیشنهادات و ارائه راهکارهای توسعه ی نشر در استان قزوین پرداختند.

48

کد خبر 1406445

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین فرهنگ و ارشاد اسلامی تعاونی ناشران استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی امیرعلی عموزاده را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران منصوب کرد.

عموزاده از خرداد سال ۱۴۰۱ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود. هنوز خبری از انتصاب سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر نشده است. 

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد