Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:22:32 GMT

ادعای فولادی‌ها: ثابت نکنند شکایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۴۴۱۹

ادعای فولادی‌ها: ثابت نکنند شکایت می‌کنیم

مسئولان باشگاه فولاد در صورت ادعای رسمی استقلالی‌ها مبنی بر گرفتن ویروس از فولادی‌ها، از آن‌ها شکایت خواهند کرد.

به گزارش ورزش سه، در خبر امروزی که رسانه باشگاه فولادخوزستان منتشر کرد، 11 بازیکن و 5 عضو دیگر تیم دچار ویروس کرونا شده‌اند و احتمالا این تیم باید به قرنطینه برود تا وضعیت این تیم به حالت مطلوب بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید 16 عضو کرونایی در فولاد و 8 کرونایی در استقلال باعث تعطیلی مسابقات شود اما هنوز خبری از تیم‌های دیگر مبنی بر وجود بازیکن کرونایی نیست.

 

ماجرای لیگ‌برتر هنوز مشخص نیست اما شنیده می‌شود که استقلالی‌ها معتقدند که در دیدار مقابل فولاد و از بازیکنان فولاد این ویروس را گرفته‌اند، این صحبت‌ها اما به مذاق مسئولان تیم قرمزپوش اهواز خوش نیامده و شنیده شده در صورت ادعای رسمی استقلالی‌ها در این خصوص، باشگاه فولاد در صورت اثبات نکردن این موضوع از مسئولان باشگاه استقلال شکایت خواهند کرد.

 

روز گذشته جواد نکونام این مسأله را در مصاحبه‌اش پیش‌بینی کرده بود که استقلالی‌ها پس از آن مدعی شدند که باید لیگ تا پایان ادامه داشته‌ باشد اما هنوز موضع رسمی آبی‌پوشان پس از وجود 8 عضو کرونایی مشخص نیست.

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان استقلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

وزیر کشور از نیروهای فراجا از اجرای طرح نور توسط پلیس قدردانی کرده و آن را در راستای عمل به مطالبه عمومی جامعه دانست.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح اخیر پلیس در برخورد با کشف حجاب در کشور، گفت: حجاب از ارزش‌های ملی، دینی و اسلامی ماست و ایرانیان همیشه در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف معروف بودند و امروز هم یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند.

وی افزود: نیروهای فراجا با رعایت کرامت انسانی و همه جنبه‌های اخلاقی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید کرده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت بپذیرد. و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. من از پلیس برای اجرای طرح نور که طرحی در راستای مطالبه عمومی جامعه است، قدردانی می‌کنم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توضیح معاون وزیر راه درباره حجاب بان های فرودگاه ها: از طرف ستاد امر به معروف می آیند کسی که در تجمع حجاب با سر بر صورت پلیس کوبید(عکس)

دیگر خبرها

  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • گوشواره بدل ژوپینگ طرح طلا در بدلیجات زودیکا
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • تلفن ثابت سازمانی
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد