Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@22:55:04 GMT

تست نهایی کرونای ۶ بازیکن استقلال مثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۴۴۲۰

تست نهایی کرونای ۶ بازیکن استقلال مثبت شد

پزشک باشگاه استقلال اعلام کرد که جواب تست نهایی کرونای ۶ بازیکن این تیم مثبت اعلام شده است.

به گزارش قدس آنلاین دکتر کاوه ستوده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، در خصوص جواب تست‌های اعضای تیم استقلال گفت: دیروز (جمعه) پیش از شروع تمرین تیم فوتبال استقلال، از اعضای این تیم تست کرونا گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام نتایج این تست، شش بازیکن تستشان مثبت اعلام شده و تعدادی از بازیکنان هم مشکوک به ابتلا بوده‌اند که از آن‌ها تست مجدد گرفته شده و بعد از اعلام نتیجه این تست، برنامه بعدی باشگاه استقلال از طریق رسانه رسمی این باشگاه اطلاع رسانی می‌شود.

او افزود: از اصحاب رسانه خواهشمندیم که از نام بردن اسامی بازیکنان خودداری کرده و موجب نگرانی خانواده‌های آن‌ها نشوند. این موارد جزو اسرار پزشکی است و در صورت تایید قطعی از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاوه ستوده استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد طارمی با باشگاه پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفتگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آنها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمون اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • رسمی: حمید مطهری در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد