Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی پنج روز آینده جوی نسبتاً پایدار و آرام همراه با افزایش نسبی دما در غالب مناطق استان اردبیل حاکم خواهد شد.
او بیان کرد: بر این اساس در بیشتر ساعات آسمان استان اردبیل صاف تا قسمتی ابری توام با وزش باد ملایم تا گاهی تند پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: طی امشب و روز یکشنبه با توجه به گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جو (در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان با توجه به شرایط فصلی و محلی) در بعضی از ساعات افزایش ابر و رگبار باران (در ارتفاعات توام با رعدوبرق) انتظار می‌رود.
محمدی تصریح کرد: افزایش دمای هوا در نواحی شمالی استان و شهرستان کوثر موجب خواهد شد تا جوی کاملاً تابستانه در این مناطق استقرار یابد و حتی در اواسط هفته دما به ۳۸ درجه سلسیوس نیز برسد.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل وضعیت آب و هوا افزایش دما استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان مازندران ، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی شاهد آسمانی صاف تا آفتابی همراه با افزایش تدریجی دمای هوا در استان مازندران هستیم.

وی افزود: طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری این افزایش دما محسوس‌تر خواهد بود که در دامنه‌ها با وزش باد گرم همراه خواهد بود.معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: در ساعات بعدازظهر روز شنبه هفته آینده با عبور موج ضعیف نیز شاهد افزایش ابر و رگبارهای پراکنده و وزش باد در ارتفاعات استان هستیم.اسدی گفت: دریای مازندران طی روزهای پیش‌رو به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران
  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • امروز وزش باد، خیزش گرد و خاک را در برخی مناطق قم به همراه دارد
  • استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود
  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان