Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ایران ترانسفوی زنجان با حضور در دادگستری استان زنجان و دیدار با رییس کل دادگستری استان از ورود قاطع و حمایت‌های ارزشمند رییس قوه قضاییه و دستگاه قضایی استان از شرکت ایران ترانسفوی زنجان قدر دانی کردند.
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در این دیدار ضمن خیر مقدم به اعضای هیئت مدیره شرکت و ابراز خوشحالی از حل مشکل شرکت ایران ترانسفوی زنجان گفت: در دوره تحول قوه قضاییه و در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید اقدامات بسیار اثر گذاری در کشور و در استان زنجان صورت گرفته که یکی از این حمایت‌ها ورود و پیگیری شخص ریاست قوه قضاییه به موضوع مشکل ایران ترانسفوی زنجان و دستور ایشان به دستگاه قضایی استان برای بررسی مشکل و پیگیری‌های لازم که یکی از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه در شورای اداری بود که خوشبختانه امروز مشکل شرکت برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه شرکت ترانسفوی زنجان یکی از شرکت‌های بزرگ در تولید انواع ترانس در کشور و نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد افزود: حل مشکل شرکتی که با این سابقه فعالیت و نقش اثر گذاری در تولید و اشتغال دارد یک وظیفه برای دستگاه قضایی بود که حمایت‌های قضایی از این مجموعه انجام می‌داد و امروز مسئولین شرکت با رفع دغدغه و نگرانی‌های آن زمان شرکت به فکر توسعه خط تولید و افزایش تولید هستند که این امر بسیار ارزشمند است.
رییس شورای قضایی استان زنجان پیگیری به ثمر نشستن مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان را از سیاست‌ها و برنامه‌های جدی دستگاه قضایی استان بیان کرد و گفت: دستگاه قضایی استان در صورت نیاز به حمایت قضایی از تولید و اشتغال با قاطعیت ورود خواهد کرد .
مدیر عامل شرکت ایران ترانسفوی زنجان در این دیدار از ورود قاطع و ارزشمند رییس قوه قضاییه و پیگیری‌های دادگستری استان در جهت حل مشکل این شرکت تقدیر کرد و گفت: امروز با حل مشکل شرکت ما در مسیر افزایش خط تولید شرکت هستیم که حمایت‌های جدی قوه قضاییه امید، انگیزه و تلاش مضاعف را در میان اعضای هیئت مدیره و کارگران افزایش داده است.
در این دیدار مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ایران ترانسفوی زنجان به نمایندگی از مجموعه کارگران شرکت با اهدا لوح از قوه قضاییه تقدیر بعمل آوردند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی حمایت از تولید دادگستری زنجان دستگاه قضایی استان اعضای هیئت مدیره رییس قوه قضاییه تولید و اشتغال استان زنجان مشکل شرکت حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در گفتگوی خبری هفته گفت: نیرو‌های فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می‌کنند تحت حمایت دستگاه قضایی استان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پیگرد قانونی و تشکیل پرونده قضایی را در پی خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری با اشاره به اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های حجاب و عفاف افزود: دستگاه قضایی استان آمادگی کامل را برای رسیدگی به پرونده‌های قضایی مربوط به این موضوع را دارد و این پرونده‌ها در شعب ویژه رسیدگی خواهد شد.


وی گفت: همه افراد جامعه موظف به رعایت شئونات اسلامی هستند و نهادها، اماکن فرهنگی و تفریحی و اصناف باید اجرای دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر ایجاد محدودیت در ارائه خدمات به افراد متخلف در حوزه عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهند و چنانچه مسئول یا مدیری عمدا در اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین در این زمینه، کوتاهی کند با او وفق مقررات برخورد خواهد شد.

   

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • همه دشمنان شرور به بی‌نظیربودن عملیات وعده صادق اذعان کردند/ اقدام نیروهای مسلح تجلّی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بود
  • دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • اعلام دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود