Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@09:15:53 GMT

جواب تست 6 بازیکن مثبت بوده و تعدادی هم مشکوک هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۴۴۶۹

جواب تست 6 بازیکن مثبت بوده و تعدادی هم مشکوک هستند

پزشک باشگاه استقلال گفت: با اعلام نتایج این تست، شش بازیکن تستشان مثبت اعلام شده و تعدادی از بازیکنان هم مشکوک به ابتلا بوده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از باشگاه استقلال، کاوه ستوده در خصوص جواب تست‌های اعضای تیم استقلال گفت: روز گذشته (جمعه) پیش از شروع تمرین تیم فوتبال استقلال، از اعضای این تیم تست کرونا گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام نتایج این تست، شش بازیکن تستشان مثبت اعلام شده و تعدادی از بازیکنان هم مشکوک به ابتلا بوده‌اند که از آن‌ها تست مجدد گرفته شده و بعد از اعلام نتیجه این تست، برنامه بعدی باشگاه استقلال از طریق رسانه رسمی این باشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: از اصحاب رسانه خواهشمندیم که از نام بردن اسامی بازیکنان خودداری کرده و موجب نگرانی خانواده‌های آن‌ها نشوند. این موارد جزو اسرار پزشکی است و در صورت تأیید قطعی از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم استقلال پزشک باشگاه استقلال تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل

۱۱ بازیکن پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

به گزارش مشرق، بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد.

این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل