Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به نبود تونل ضدعفونی در ورزشگاه آزادی اعتراض کرد. تاریخ انتشار: 14:07 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۵۱۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه به ریاست فریبرز محمودزاده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی و علیرضا اشرف از طرف پرسپولیس در این جلسه حضور پیدا کردند.

در جریان این جلسه مقرر شد، تیم فوتبال پرسپولیس با پیراهن یک دست قرمز برای بازیکنان و سبز برای دروازه‌بان و یک دست سفید برای بازیکنان شاهین بوشهر و زرد برای دروازه‌بان آن تیم در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

همچنین نماینده هیات فوتبال استان تهران با اشاره به اقدام تیم فوتبال پرسپولیس در شماره گذاری بطری‌های آب که در بازی قبل به منظور اقدامی بهداشتی صورت گرفت، از آن تقدیر کرد. ناظر مسابقه نیز با تائید این مطلب خواستار آن شد که دیگر تیم‌ها نیز نسبت به انجام این امر، اقدام کنند. از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست، موضوع مجهز نبودن ورزشگاه آزادی به تونل ضد عفونی بود.

افشین پیروانی در جریان جلسه، به این مساله اعتراض کرد که چرا ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین ورزشگاه کشور، بر خلاف پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، فاقد تونل ضد عفونی برای ورود اعضای تیم‌ها و عوامل برگزاری مسابقه است.

در پاسخ به این مساله، نماینده ورزشگاه آزادی حاضر در جلسه اعلام کرد؛ مجموعه ورزشی آزادی تعهدی در قبال این امر ندارد. در ادامه، محمودزاده نماینده فدراسیون در این مسابقه، از این که ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین ورزشگاه ملی کشور چنین امکاناتی را تدارک ندیده است، ابراز تعجب کرد.

در نهایت افشین پیروانی اعلام کرد؛ باشگاه برای این بازی، نسبت به تدارک تونل ضدعفونی اقدام می‌کند، ولی خواستار آن شد که رسیدگی این موضوع، در دستور کار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال قرار بگیرد. در این ارتباط قرار شده است که افشین پیروانی با کمک دوستان خود، این مشکل را برای این بازی حل کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در نشست هماهنگی مدیران که امروز شنبه برگزار شد، نسبت به برنامه بازی‌ها و ترتیب برگزاری رقابت‌های تیم‌های بالای جدول، خواستار انتقال این موضوع به مراجع بالاتر شد.

افشین پیروانی همچنین در نشست هماهنگی بازی پرسپولیس با شاهین شهرداری بوشهر نسبت به برنامه اعلامی برای مسابقات که منجر به برگزاری بازی‌های پرسپولیس قبل از بازی‌های دیگر تیم‌های بالای جدول است، اعتراض کرد و خواهان رعایت عدالت و مساوات در برنامه‌ریزی بازی‌ها شد و خواست که این مساله به سازمان لیگ فوتبال منتقل شود.

بیشتر بخوانید: هافبک پرسپولیس از پای خود MRI گرفت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس شاهین شهرداری بوشهر تیم فوتبال پرسپولیس افشین پیروانی ورزشگاه آزادی بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد