Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@19:04:46 GMT

سازمان لیگ در حال بررسی درخواست استقلال و فولاد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۴۵۸۴

سازمان لیگ در حال بررسی وضعیت دو باشگاه استقلال و فولاد است و تا این لحظه به هیچ یک از این دو تیم اجازه نداده برنامه سفرشان به جم و قائمشهر را لغو کنند.

طرفداری - آمار مبتلایان به کرونای دو باشگاه فولاد خوزستان و استقلال بیش از 25 نفر اعلام شده است. در همین راستا، این دوباشگاه خواستار لغو بازی های این هفته خود مقابل نساجی قائمشهر و پارس جنوبی جم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضای مجازی این خبر منتشر شده که دقایقی پیش دکتر نوروزی پزشگ باشگاه استقلال به همرا سعید رمضانی سرپرست آبی‌ها به سازمان لیگ رفتند تا با مسئولان برگزاری رقابتهای لیگ برتر دیدار و گفتگو کنند. طبق آخرین خبرها در این دیدار استقلالی ‌ها قصد دارند موضع رسمی خود را برای ادامه مسابقات اعلام کنند که گفته می‌شود سازمان لیگ تا به این لحظه زیر بار لغو مسابقه استقلال و پارس جنوبی نرفته است.

در همین خصوص یکی از مدیران سازمان لیگ به طرفداری گفت:

هنوز هیچ تصمیمی در مورد وضعیت دو باشگاه استقلال و فولاد خوزستان نگرفته ایم. طبق برنامه این دو تیم باید فردا شب به ترتیب در جم و قائمشهر به مصاف پارس چنوبی و نساجی بروند. اگر این برنامه دستخوش تغییر شود، از طریق سازمان لیگ اطلاع رسانی می کنیم.

همچنین بخوانید

تشکیل کمیسیون پزشکی برای بررسی تست کرونای اعضای استقلال و فولاد؛ لغو یا ادامه مسابقات؟

حضور دکتر نوروزی و سعید رمضانی در سازمان لیگ؛ در انتظار خروجی جلسه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال و فولاد سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس از به‌کارگیری و اشتغال ۲ هزار و ۴۰۲ نفر از جوانان استان بوشهر در صنایع و شرکت‌های مختلف منطقه ویژه پارس خبر داد. - اخبار استانها -

سید محمدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در عسلویه، با اشاره به تأکید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس برای به‌کارگیری نیروهای بومی جویای کار و تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان، اظهار داشت: اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در تخصص‌ها و رشته‌های مختلف در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 2 هزار و 402 نفر از متقاضیان اشتغال در رشته‌های مختلف به‌کارگیری شد گفت: از این تعداد، 264 نفر مربوط به شهرستان عسلویه، 493 نفر شهرستان کنگان، 315 نفر شهرستان دیر و 295 نفر نیز از شهرستان جم بودند.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که تعداد 386 نفر از نیروهای جویای کار شهرستان‌های دشتی و تنگستان نیز در سال گذشته در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس مشغول به کار شدند، خاطرنشان کرد: تعداد 486 نفر از نیروی کار شهرستان دشتستان و 199 نفر از شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم نیز در سال گذشته در منطقه ویژه پارس اشتغال‌زایی شدند.

موسوی درمورد وضعیت کمپ‌های کارگری، آشپزخانه‌های صنعتی، سرویس‌های حمل و نقل و سایت‌های کارگاهی در سال قبل نیز گفت: در این سال از 260 شرکت مستقر در منطقه پارس جنوبی بازرسی و برای 195 مورد اخطاریه برای رفع نواقص صادر شد.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس همچنین از تعطیلی 5 کمپ کارگری و معرفی 15 شرکت به مراجع قضایی در سال گذشته خبر داد.

موسوی درمورد پرداخت مطالبات کارگری به 615 مورد بازرسی از شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: برای شرکت‌هایی که دارای تأخیر در پرداخت حقوق و مطالبات کارگران بوده‌اند تعداد 197 اخطاریه صادر و ارسال شده که در نهایت 34 شرکت متخلف به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی به مقایسه آمار حوادث ناشی از کار در 2 سال گذشته در منطقه ویژه پارس جنوبی اشاره کرد و ابراز داشت: در سال 1401 تعداد 168 پرونده درمورد حوادث ناشی از کار در واحد بازرسی کار مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس تشکیل شد که این میزان در سال گذشته به 148 مورد کاهش یافت.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس کاهش این پرونده‌ها را بیانگر اهتمام شرکت‌ها به افزایش نظارت واحدهای HSE و جدیت کارگران در رعایت موارد ایمنی دانست.

موسوی با قدردانی از تعامل و همکاری شرکت‌هایی که برای به‌کارگیری متقاضیان اشتغال بومی استان بوشهر اهتمام ویژه دارند، خواستار مساعدت همه دستگاه‌های مرتبط و شرکت‌های مستقر در منطقه در سال جاری برای تداوم روند به‌کارگیری نیروهای بومی شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال