Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز، سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۸ مورد بستری شدند.

اخبار اجتماعی- وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر رسید افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

تست آنلاین کرونا

تست کرونا چگونه انجام می شود/ تست کرونا در منزل واقعیت دارد؟

آزیترومایسین کرونا را درمان می کند؟

علائم کرونا بعد از چند روز در بدن ظاهر می شود؟

مراکز تست کرونا در تهران+اسامی

 

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۹۸ هزار و ۹۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۳۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

انجام بیش از  یک میلیون و ۷۶۹ هزار تست کووید 19

به گفته لاری، تا کنون یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۵۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد: استانهای خوزستان، آذربایجان های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران آمار کرونا کووید ۱۹ کرونا در

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر

با توجه به نیاز استان کرمان به گروه‌های خونی مختلف اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، استان کرمان با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی و همچنین آمار بالای تصادفات و اعمال جراحی مصرف خون بالایی دارد و مردم کرمان همواره با حضور خودشان در مراکز انتقال خون استان کمک کردند تا با تامین ذخیره خون، جوابگوی بیماران نیازمند به خون در سراسر استان باشند.

صبح امروز فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون در گروه‌های خونی مختلف با حضور در مرکز انتقال خون کرمان بخشی از خون خود را به نیازمند اهدا کردند.

به گزارش تسنیم، با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی در استان و همچنین آمار بالای تصادفات و اعمال جراحی روزانه در سراسر استان کرمان به چیزی در حدود 250 واحد خون نیازمند هستیم که خون مصرفی و مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان باید تأمین و جبران شود.

به گفته ایرج شکوهی مدیرکل انتقال خون استان کرمان بیشترین مصرف گروه‌های خونی ا‌ستان کرمان در گروه خونی O و A مثبت و بیشترین نیاز استان به دو گروه خونی O و A منفی است.

وی با بیان اینکه اداره کل انتقال خون استان کرمان در حال حاضر در هر یک از شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان، بم و جیرفت یک مرکز و در مرکز استان دو پایگاه انتقال خون دارد، گفت: مردم استان کرمان تا کنون همیشه با ما همراهی کردند و هر زمان که اعلام نیاز شده مردم ما همیشه پای کار بودند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • هوای اهواز بر مدار آلودگی / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • قم رکوردار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • آمار آتش‌سوزی میراث جهانی ایران در ۳۰ سال گذشته