Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس جمهور گفت: مسافرت‌ها باید کاهش یابد و به حد ضرورت برسد. اگر احساس خطر می‌کنیم و در شرایط هشدار هستیم، می‌توانیم برخی محدودیت‌ها را برای مدت کوتاهی برگردانیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: این مهم است که ما  مشاغل را مدنظر قرار دهیم. اگر رستورانی همه اصول و پروتکل‌ها را رعایت کند، باید اجازه دهیم که کارش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر رستورانی رعایت نمی‌کند، باید تذکر دهیم و اگر دوباره رعایت نکرد، باید آن را برای مدت یک هفته تا ۱۰ روز ببندیم تا موظف باشد اصول بهداشتی را رعایت کند.

وی تصریح کرد: هر سه گروه خدمت دهنده، خدمت گیرنده و مکان خدمت باید مورد پایش باشد. مکان خدمت باید بهداشتی باشد و پروتکل را رعایت کند، خدمت دهنده که خود کاسب است و خدمت گیرنده هم مردم هستند. هر سه این گروه باید مراعات کنند تا از این شرایط سختی که داریم، عبور کنیم.

روحانی تاکید کرد: مسافرت‌ها باید کاهش یابد و به حد ضرورت برسد. اگر احساس خطر می‌کنیم و در شرایط هشدار هستیم، می‌توانیم برخی محدودیت‌ها را برای مدت کوتاهی برگردانیم.

وی گفت: حساسیت مردم نباید کاهش بیاید. متاسفانه کرونا مدتی آرام شده بود و مردم فکر کردند دوره آن تمام شده و احساس خطر از بین رفت. این احساس خطر باید برگردد و پروتکل‌ها رعایت شود.

رئیس قوه مجریه افزود: من به کمیته بهداشتی و اجتماعی و امنیتی می‌گویم که برای کسانی که بیماری را مخفی می‌کنند، فکری بکنند و طرحی بیاورند تا تصویب کنیم. مخفی کردن بیماری تجاوز به حقوق دیگران است.

روحانی اجرای اصول بهداشتی و دستور العمل‌ها را نیازمند به ضمانت اجرا دانست و گفت: در ادارات رعایت اصول راحت‌تر است و ما با یک مصوبه می‌توانیم اصول را اجرایی کنیم، در حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس آقای وزیر کشور تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و هر کجا که نیاز بود از نیروی انتظامی و بسیج استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: از فردا استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی الزامی است بنابراین دستگاه‌های مسئول با استفاده از توان خود و عدم ارائه خدمت به کسانی که ماسک ندارند تلاش کنند تا ماسک توسط همه استفاده شود زیرا استفاده از ماسک یکی از موثرترین اقدامات مقابله با کرونا است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد احساس خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

سرهنگ "محمود حافظی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های اخیر در شهر رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۸ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حال سرقت کابل برق مشاهده و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت به سابقه‌دار بودن این فرد اشاره کرد و اذعان‌داشت: سارق ۳۷ ساله ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت کابل برق به ۲ فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر توجه و رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توسط مردم از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.      

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • رئیس جمهور فردا در دامغان خواهد بود
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز