Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه شهدا و خانواده شهدا اساس و ستون‌های نظام مقدس اسلامی هستند، گفت: خانواده معظم شهدا برای نظام مقدس اسلامی همچون نخ تسبیح جامعه هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از آستان نیوز، حسن رنگرز جدی در اولین روز انتصاب خود به عنوان رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی با حضور در منزل شهیدان محسن و محمد حسین مهاجر قوچانی، ضمن ابلاغ پیام و مراتب تسلیت و تعزیت تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت ضایعه درگذشت مادر این شهیدان، با خانواده‌ آن شهدا ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج(ع) و تسلیت رحلت مادر شهیدان مهاجر قوچانی به خانواده آن مرحوم، با تأکید بر اینکه شهدا و خانواده شهدا اساس و ستون‌های نظام مقدس اسلامی هستند، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا برای نظام مقدس اسلامی همچون نخ تسبیح جامعه هستند.

حال و هوای روز میلاد امام رضا (علیه السلام) در کهف الشهداء تهرانشهدای غواص لشکر 21 امام رضا(ع) سوژه سریال تلویزیون شدبندرعباس| مراسم بزرگداشت شهدای دوازده تیر67 از دریچه دوربین تسنیم

رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به حفظ میراث شهدا، عنوان کرد: شهدا از تمام هستی خود در راه ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب گذشتند، لذا در کنار وامداری عمومی جامعه نسبت به شهدا، آنان که بر منصب‌های مدیریتی تکیه زده‌اند، به طور خاص مدیون شهیدان هستند و مسئولیت سنگینی برعهده دارند.

رنگرز جدی در ادامه با بیان اینکه عزت، استقلال و اقتدار کشور و نظام مقدس اسلامی را مدیون اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستیم، عنوان کرد: آنچه ایران اسلامی را به رغم همه توطئه‌ها و فشارهای دشمنان حفظ کرده است، عشق جوانان به امام حسین(ع) و حضرات معصومین(ع) است و خانواده‌ی معظم شهدا میراث دار رشادت‌ها، شجاعت‌ها و صبوری این جوانان هستند.

رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به دیدار خانواده شهدای تیپ فاطمیون رفت و با حضور در منزل شهیدان سید عبدالحمید و سید اسدالله سجادی با خانواده این شهیدان والا مقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

رنگرز جدی در این دیدار با بیان اینکه شهدای افغانستانی اثبات کردند، دفاع از ارزش‌های اسلام مرز جغرافیایی نمی‌شناسد، عنوان کرد: ویژگی مشترک شهدای جبهه مقاومت غیرت دینی بوده و این غریت دینی رمز عظمت و اقتدار جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا مایه قوام و ثبات جامعه اسلامی ما هستند، عنوان کرد: امروز خانواده‌های معظم شهدا زینبی وار ادامه دهندگان راه شهیدان هستند و ذره ای از ثبات قدم خود در مسیر ارزش‌های اسلامی نکاسته‌اند.

رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی همچنین با حضور در منزل شهید محمد رضا خاوری از فرماندهان ارشد تیپ فاطمیون، با مادر و اعضای خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد.

رنگرز جدی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام تولیت آستان قدس رضوی، صبر جمیل، صلابت و شکیبایی مادران شهدا که فرزندان خویش را در راه اسلام و رضای پروردگار نثار کردند، ستود.

رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی گفت: نخستین روز کاری خود را با دیدار خانواده معظم شهدا به منظور کسب اجازه از این بزرگواران برای آغاز خدمت در کسوت جدید در آستان قدس رضوی آغاز کرده‌ام تا انشالله با دعای خیر شما در مسئولیت‌های جدید محوله در پیشگاه حضرت رضا(ع) و شهدا رو سپید باشیم.

انتهای پیام/281/ ت

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی نظام مقدس اسلامی خانواده شهدا رنگرز جدی معظم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس

رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس صبح امروز با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بهارستان دیدار و گفت و گو کرد. 

رئیس دفتر سیاسی حماس سه شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرد و مورد استقبال رسمی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه قرار گرفت. 

همچنین اسماعیل هنیه و هیات همراه دیداری با مقام معظم رهبری داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی تمبر هزار و هفتاد و دومین سال بنای مسجد جمکران+عکس
  • سکوت وزارت بهداشت مایه شرمساری است
  • بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین۱۴۰۳ در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها