Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با اعلام محدودیت های یک هفته ای در سطح استان ایلام برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: دانشگاه ه، مدارس، موسسات و آموزشگاه دولتی و بخش خصوصی و کتابخانه ها در هفته جاری تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا، با ابراز نگرانی از روند شیوع ویروس کرونا در سطح استان،  محدودیت هایی را در استای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف استان اعلام کیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«قاسم سلیمانی دشتکی» با بیان اینکه دانشگاه ها، مدارس، موسسات و آموزشگاه دولتی و بخش خصوصی و کتابخانه ها از امروز به مدت یک هفته تعطیل هستند، گفت: ظرف یک هفته پیش رو، سینما،پارک، موزه ها و ورزشگاه ها، آرامستان ها و تالارهای پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه های زنانه و مردانه نیز تعطیل می شوند.

 

وی با بیان اینکه همچنین مساجد و مصلی ها در هفته جاری تعطیلی هستند و هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی و مذهبی، همایش ها و گردهمایی ادارات و هر تجمع جمعیتی در مناطق قرمز ممنوع است، افزود:  بازار و اصناف و مردم حاضر در بازار ظرف یک هفته پیش رو به طور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ظرف یک هفته پیش رو تمامی جلسات ویدئو کنفرانس باشد و تمامی نشست ها با تجمع جمعیت لغو می شود، ابراز کرد: درج تاریخ تشییع و مراسم اعلامیه ها در چاپخانه ها  ممنوع  بوده و ادارات، سازمان ها و نهادها در هیچ مراسم جمعیتی شرکت نکنند.

 

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه تمامی مصوبات از همین لحظه لازم الاجرا است و قصور از انجام هر یک از آنها پیگرد قانونی دارد، خاطرنشان کرد: کمیته نظارتی ستاد کرونا در اسرع وقت و به لحظه نحوه اجرای مصوبات را نظارت و گزارش  خواهد کرد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان ایلام محدودیت کرونا یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود

استاندار ایلام گفت: طرح‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال و پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تعیین شده تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین‌_ در بازدید از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران، اظهار کرد: لازم است از پل رانشی تا سه‌راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش انجام گیرد.

وی افزود: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: طبق زمان‌بندی سازهای بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود و برای این پروژه تا بهره‌برداری از آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

در این بازدید استاندار و همراهان از پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کردند.

کد خبر 745742

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در پادگان آموزشی صفرپنج کرمان
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته