Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی که به کرونا مبتلا شده از مردم خواست ماسک زدن و رعایت نکات بهداشتی را جدی تر بگیرند.

حسینعلی حاجی دلیگانی، اظهار کرد: من به همراه آقای نوبخت و وزیر راه و برخی مسئولین دیگر مدتی پیش از صنایع اصفهان و مجموعه های تولیدی بازدید کردیم و دو روز بعد من احساس بدن درد کردم و پس از مراجعه به دکتر به عنوان سرماخوردگی درمان شدم تا اینکه روز پنجشنبه سی تی اسکن ریه نشان داد که ریه به صورت جزئی در حد ۲، ۳ درصد درگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن تستی از طریق بینی و بزاق و آزمایش خون دادم و نهایتا دیروز اعلام کردند تستم مثبت شده است.

وی افزود: البته حال عمومی من خوب است و در منزل هستم، اما به همه توصیه می‌کنم بیشتر مواظبت کنند و موضوع را جدی بگیرند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس خاطرنشان کرد: ماسک زدن اقدام اصلی است و حتما باید جدی گرفته شود. البته گاهی هم ممکن است فردی رعایت کند ولی دیگران نکات بهداشتی را رعایت نکنند که همین باعث انتقال می شود. به هر حال مردم باید مراقبت کنند خصوصا در جاهایی که می تواند وسیله انتقال باشد مثل دستگیره‌های در، خودرو و هر چیز مشترکی که امکان انتقال را فراهم می کند.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه قطع نشدن زنجیره ابتلا بسیار خطرناک است، گفت: می‌شود هم کارهای روزمره را انجام داد و هم مسائل بهداشتی را رعایت کرد. باید بدانیم خطر خیلی نزدیک است ولی اگر رعایت کنیم مشکلی ایجاد نمی شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس در پایان با بیان اینکه فعلا در جلسات مجلس حضور نمی یابد گفت که برای بازگشت به مجلس پس از طی دوره درمان، تست مجدد خواهد داد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • راه رفتن وارونه!
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • سعیدی نماینده مجلس: با این روش‌ها در خیابان ها نمی توانیم مردم را به آموزه های اسلام نزدیک کنیم / بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند