Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز، استقبال خوبی از انتخابات این دوره صورت نگرفت.
محمد حسن بهادر افزود: از ۵۱۵ سردفتر و ۴۹۴ دفتریار شاغل و واجد شرایط رای دادن، ۲۱۷ سردفتر و ۱۰۱ دفتریار در این انتخابات مشارکت کردند.
وی ادامه داد: با تلاش هیات نظارت و سایر عوامل اجرایی، این دوره از انتخابات در نهایت دقت و آرامش و بدون هرگونه حاشیه برگزار شد و نتایج این مشارکت و آرای ماخوذه نیز بلافاصله پس از پایان رای گیری با استفاده از ظرفیت های موجود اطلاع رسانی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: پس از انتشار رسمی سومین اطلاعیه هیات نظارت بر انتخابات دوره چهارم کانون، معترضان می‌توانند تا مدت سه روز اعتراض کتبی خود را به دبیرخانه آن هیات منعکس کنند و این هیات نیز حداکثر ظرف یک هفته به اعتراضات رسیدگی خواهد کرد.
به موجب بند ۵۸ و ۵۹ قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران مصوب سال ۱۳۵۴ کانون دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی و از نظر نظارت تابع وزارت دادگستری خواهد بود و به وسیله هیات مدیره مرکب از هفت عضو اصلی شامل پنج سردفتر و ۲ دفتریار و سه عضو علی البدل اداره می‌شود.

برچسب‌ها مشهد ثبت اسناد و املاک مشارکت انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ثبت اسناد و املاک مشارکت انتخاباتی مشهد ثبت اسناد و املاک مشارکت انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب دیدار و گفتگو کرد.

وی طی این دیدار‌ها که در مسجد امام حسین (ع) این روستا برگزار شد، به طور مستقیم پاسخگوی مطالبات اهالی روستای گجوان بود و دستورات لازم را خطاب به مدیران برای تسهیل مشکلات صادر کرد.

در حاشیه برگزاری این دیدار‌ها با نماینده عالی دولت در خراسان رضوی، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد و نمایندگان ادارات کل پاسخگوی مطالبات مردم این محدوده بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند
  • رسانه ها مالکین اراضی و املاک را برای اخذ سند ترغیب کنند