Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی تفرجگاه‌های بقاع متبرکه استان تعطیل و هیچ‌گونه خدماتی به زائران و مردم ارائه نمی‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن امیری ۱۴ تیرماه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حال خدمت‌رسانی به نیازمندان بوده و جز اولین اداراتی است که بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به بستن درب آستان مقدس امامزادگان مبادرت ورزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زائران با رعایت تمام مسائل بهداشتی به صحن امامزادگان وارد شده و اکنون شیوه خدمت‌رسانی به زائرین صرفا یک زیارت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و از برپایی نماز و برنامه‌های مذهبی در این اماکن جلوگیری می‌شود.

امیری تصریح کرد: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند مجهز شده تا زائران هنگام ورود و خروج نسبت به ضدعفونی دست‌های خود اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، گردشگری بقاع متبرکه تعطیل است و هیچگونه خدمت‌رسانی به مردم و زائران انجام نمی‌گیرد و در صورت رعایت نکردن این مهم تذکر داده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری امامزادگان و بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم

سپاه الغدیر استان یزد طی یک سال گذشته ۴۵ اقدام متنوع و خدمات ارزنده بسیاری در استان یزد در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، یکی از مجموعه‌های پر تلاش در امر خدمت‌رسانی به مردم سپاه الغدیر استان یزد است که طی سال ۱۴۰۲ خدمات ارزنده‌ای را در قالب ۴۵ خدمت شاخص در استان یزد اجرا کرده است.

از جمله فعالیت‌های سپاه در امر خدمت‌سانی به جامعه و مناطق محروم، آسفالت راه‌های روستایی، اعطای ۸.۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، توزیع ۱۳۰۰ سری جهیزیه، ۱۰۰۰ یادواره شهدا در طرح آبروی محله، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بوده است.

همچنین ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی در مناطق محروم، کمک به ساخت منازل محرومین توسط گروه‌های جهادی، راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی خانگی، حمایت از طرح‌های اقتصادی، برگزاری جشن تولد کودکان سرطانی و افتتاح پاتوق دختران ریحان از دیگر فعالیت‌های سپاه بوده است.

کد خبر 746738

دیگر خبرها

  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ