Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@13:48:27 GMT

یک استقلالی مربی سپیدرود شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۴۹۹۲

یک استقلالی مربی سپیدرود شد

به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، پس از برکناری نادر دست نشان از باشگاه سپیدرود ظهر امروز (شنبه) این باشگاه با مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید به توافق رسید.

مهدی پاشازاده سابقه مربیگری در تیم‌های گسترش فولاد، پارسه, بادران تهران، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم، نساجی مازندران و چندین تیم دیگر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی پاشازاده سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!

آفتاب‌‌نیوز :

استادیوم اراک جز اولین استادیوم‌هایی بود که مقدمات حضور تماشاگران زن را فراهم کرد. تماشاگران زن طرفدار آلومینیوم اراک به نظر بعد از تماشاگران زن گل گهر موفق به ورود به استادیوم و تماشای بازی‌های فوتبال شدند.

سازمان لیگ یک روز بعد از اینکه حضور تماشاگران زن در استادیوم تبریز را ممنوع اعلام کرد بیانیه داد و نوشت تماشاگران زن روز جمع نمی‌توانند با حضور در استادیوم شهر اراک از نزدیک تماشاگر بازی آلومینیوم – پرسپولیس در چارچوب جام حذفی باشند.

اما چرا چنین تصمیمی برای این بازی گرفته شد؟

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که در مصاف آلومینیوم اراک – استقلال یکی دو تماشاگر زن وارد زمین شدند و حواشی ایجاد کردند که یکی از حواشی لمس یکی از تماشاگران توسط حسین حسینی دروازه بان استقلال بود که موجب محرومیت یک جلسه‌ای این دروازه بان و شکایت فراجا از این دروازه بان شد.

به نظر می‌رسد بعد از بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس بار دیگر تماشاگران زن اراکی این اجازه را پیدا خواهند کرد که وارد استادیوم شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال