Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، تعداد نمایندگی‌های ارایه دهنده خدمت «کوییک سرویس» را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ایکوپرس،  شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، تعداد نمایندگی‌های ارایه دهنده خدمت «کوییک سرویس» را افزایش داد. «ماشاء اله وردینی» در این‌باره گفت: کوییک سرویس تا تیر ماه سال جاری در ۱۱ نمایندگی مجاز منتخب مجموعه اجرایی شده بود و از اواسط تیرماه هم‌زمان با فاز دوم برنامه، این تعداد به 44 نمایندگی در سراسر کشور افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاز سوم نیز این خدمات با ایجاد فضای استاندارد در سایر نمایندگی‌های کشور راه‌اندازی خواهد شد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو تشریح کرد: «کوییک سرویس» یا «سرویس سریع» جزو خدماتی است که از اسفند ماه سال گذشته در برخی نمایندگی‌های منتخب ایساکو در شهرهای تهران، کرج، تبریز و ارومیه اجرایی شده و طی آن مشتریان می‌توانند برای دریافت خدماتی همچون تعویض روغن و فیلترهای خودرو، بدون اخذ نوبت به این نمایندگی‌ها‌ مراجعه کنند.

وی ادامه داد: زمان حضور مشتریان در این طرح برای دریافت خدمات مذکور، از پذیرش تا صدور فاکتور حدود سی دقیقه خواهد بود و در این مدت مالک می‌تواند با حضور در مسیر و فضای اختصاص یافته به همین منظور در نمایندگی، از نزدیک شاهد مراحل سرویس خودرو باشد.

وردینی در مورد نقاط قوت این طرح به تامین اقلام متنوع از برندهای مختلف و ایجاد حق انتخاب برای مشتریان اشاره کرد و گفت: این اقلام به صورت رقابتی با بازار قیمت‌گذاری شده است. همچنین به منظور افزایش رضایت مشتریان، اجرت این سرویس‌ها نیز  نسبت به گذشته کاهش یافته است.

وی همچنین در باره مزایای این طرح به کاهش چشمگیر زمان و هزینه، تنوع و ضمانت کیفی قطعات و حضور در کنار خودرو حین تعمیرات، در نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات «سرویس سریع» اشاره کرد.

معاون ایساکو افزود: مراجعه به شبکه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو این اطمینان خاطر را به دارندگان محصولات این شرکت می‌دهد که کارشناسان ماهر و خبره با بهره‌مندی از ابزار و تجهیزات استاندارد، به بررسی و رفع عیوب خودرو پرداخته و پس از انجام تعمیرات، کنترل کیفی و ارائه فاکتور رسمی با تشریح کامل خدمات، خودرو ترخیص خواهد شد.

وی همچنین گفت: با توجه به افزایش فروش قطعات غیر اصلی و تقلبی در بازار قطعات و لوازم یدکی، مراجعه به نمایندگی‌های مجاز مجموعه، تضمینی بر اصالت و کیفیت قطعات و موجب آسایش خاطر مشتریان خواهد بود.

وردینی در پایان گفت: تمامی اقدامات شرکت ایساکو در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان و صرفه‌جویی در هزینه و زمان ارائه  خدمات برنامه‌ریزی می‌شود و امیدواریم این خدمت نیز بتواند سهم مهمی در ارتقا این مهم داشته باشد.

لازم به ذکر است دارندگان محصولات ایران‌خودرو با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.isaco.ir و یا تماس با مرکز تماس ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰، می‌توانند از لیست نمایندگی‌های ارایه دهنده این طرح آگاه شوند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خودروسازی ایران خودرو خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز برخی از پرطرفدار‌های داخلی با کاهش جزئی قیمت مواجه شدند. به گفته فعالان بازار خودرو عوامل متعددی از جمله کاهش قدرت خرید مردم، افزایش نرخ تورم و کاهش تقاضا برای خودرو در کاهشی شدن بازار نقش دارند.

به گزارش اکو ایران، افت نرخ دلار در بازار یکی از دلایلی است که می‌توان نوسان قیمت در بازار امروز را به آن نسبت داد، روندی که موجب شده تا فعالان این بازار به این نکته اشاره کنند که پیش‌بینی روند آینده بازار خودرو دشوار شده است. با این حال، با توجه به شرایط اقتصادی و سیاست‌های دولتی می‌توان انتظار داشت که بازار در کوتاه‌مدت با نوسانات و عدم ثبات روبرو باشد.

رصد بازار نشان می‌دهد امروز «دنا پلاس توربو اتومات» با کاهش ۱۱ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و «پژو ۲۰۷ پانوراما اتومات» هم امروز با رشد ۸ میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودرو‌های «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایما S۷»، «تارا اتومات V۲»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» یک میلیارد و ۸۹ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی ۱۱ میلیونی را تجربه کرد. «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک» هم با افزایش ۸ میلیونی ۱۰۸۸ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «هایما S۷» هم در بازار یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا V۲ اتومات» هم امروز بدون تغییر ۹۹۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان پرطرفدار‌های ایران خودرو امروز «پژو پارس LX» هم در بازار ۸۸۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت و «رانا پلاس» هم ۶۴۳ میلیون قیمت خورد و رشد ۳ میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودرو‌های «شاهین G»، «تیبا صندوقدار SX»، «تیبا هاچ‌بک EX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهین G» در بازار ۷۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش یک میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» بدون تغییر در بازار ۴۵۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک دنده‌ای S» هم ۴۴۳ میلیون تومانی شد و رشدی ۴ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بک EX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی ماند. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۴۹ میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت و «اطلس» خودرو جدید سایپا هم با افزایش ۵ میلیونی ۵۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دیگر خبرها

  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گارانتی‌های آبکی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مقایسه تعداد تعطیلات در ایران با دیگر کشورها / در ساماندهی تعطیلات به افزایش مصرف سوخت و گردشگری خودرو محور توجه شود