Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@15:46:17 GMT

۸۰ درصد مازندرانی ها به کرونا مبتلا نشده اند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۱۲۸

۸۰ درصد مازندرانی ها به کرونا مبتلا نشده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعباس موسوی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت بروز بیماری کرونا در مازندران با بیان اینکه در سطح استان در زمینه کنترل اپیدمی ویروس کووید ۱۹ اقدامات موفقی انجام شد، به افزایش بیماران کرونایی در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: در برخی شهرستان‌ها مانند آمل و بهشهر وضعیت قرمز است و در سایر شهرستان‌ها نیز به دلیل فاصله اندک بین شهرستان‌ها این نگرانی وجود دارد که در این مناطق آمار بیماران افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم در دو هفته پیش رو اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم با مشکل جدی مواجه می‌شویم با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مردم مازندران با این ویروس مواجه نشده اند، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از افراد هنوز مبتلا نشده اند اگر وضعیت شهرستان‌ها به سمت قرمز برود با مشکل مواجه می‌شویم.

موسوی نهادینه کردن فرهنگ ماسک زدن را بسیار مهم دانست و بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: فاصله فیزیکی حداقل باید فاصله یک متر و نیم رعایت کنیم و باید اجتماعات را به هم بزنیم و جاهایی که سبب اجتماعات می‌شود زمینه ان را فراهم نکنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یکی از اقدامات مهم این دانشگاه را شناسایی بیماران مبتلا و افرادی که با بیمار در ارتباط بودند دانست و بیان کرد: اگر استانداردهای بهداشتی را در مجامع عمومی رعایت نکنیم آمار ابتلا افزایش پیدا می‌کند.

موسوی افزود: تمهیدات لازم برای آمادگی بیشتر مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان جهت پذیرش بیماران و همچنین برنامه‌های مختلف در خصوص تشدید نظارت‌های بهداشتی بر واحدهای صنفی در شهرستان‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 4965456

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عباس موسوی علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سید کاظم موسوی گفت: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور، امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، اعلام کرد: حدود ۱۰۰ مرکز در شبکه تعاون روستایی استان گندم را به صورت تضمینی از کشاورزان ، خریداری می کنند.
موسوی بیان کرد: پارسال، ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد .
استان فارس یکی از قطب های مهم تولید محصول راهبردی  گندم در کشور محسوب می شود  و برداشت گندم از نیمه اول فروردین در شهرستان‌های جنوبی  آغاز شده و تا پایان تابستان در نیمه شمالی فارس، ادامه داد.

دیگر خبرها

  • چرا غرب نمی‌تواند میان روسیه و چین فاصله ایجاد کند؟
  • طلای جهانی از رکورد فاصله می‌گیرد؟
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • بیش از ۷۰۰۰ هزار نظامی صهیونیست به اختلالات روانی مبتلا شدند
  • آغاز کار و تلاش شالیکاران مازندرانی با نشاء برنج
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس