Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:56:56 GMT

قاب ضد کرونای سامسونگ به بازار عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۱۹۴

قاب ضد کرونای سامسونگ به بازار عرضه می‌شود

شرکت کره‌ جنوبی به تازگی حق امتیاز اختراع پوششی ضدمیکروب را ثبت کرده که در برابر ویروس کرونا مقاوم است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از گیزموچاینا، شرکت کره‌ جنوبی سامسونگ به تازگی حق امتیاز اختراع پوششی ضدمیکروب را ثبت کرده که در برابر ویروس کرونا مقاوم است.

این شرکت مدتی پیش نیز حق امتیاز یک شارژر را ثبت کرده که می‌تواند تا ۹۹ درصد گوشی را در برابر ویروس کرونا استریلیزه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ثابت شده است که پوشش  توسعه داده شده توسط شرکت مذکور در برابر ویروس موثر است؛ تحقیقات اخیر نیز نشان داده ویروس کرونا از طریق سطوح و به ویژه تلفن همراه که یکی از منابع  مهم آلودگیست، قابل انتقال است.

پوشش  ضد کرونایی که توسط سامسونگ توسعه داده شده، روی دستگاه‌های این شرکت به کار می‌رود.

 در حال حاضر، جهان با همه گیری ویروسی روبرو شده است که بسیار عفونی و قابل انتقال است. از آنجا که در سطوح خاصی زنده می‌ماند، به راحتی از طریق لمس نیز قابل انتقال است.

پوشش ضد میکروبی مانع از ماندن چنین ذراتی بر روی سطح گوشی می‌شود؛ عدم وجود واکسیناسیون، پیشگیری و احتیاط را به عنوان بهترین روش برای مقابله با ویروس قرار می‌دهد.

غول فناوری کره جنوبی ثبت اختراع پوشش ضد میکروبی را در تاریخ ۳۰ ژوئن در چندین کشور ارائه داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سامسونگ بازار ویروس کرونا آلودگی قاب کووید 19 برابر ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: سیاست‌های ارزی در کشور بسیار مهم است و باید برای آن تصمیم‌گیری کرد.

وی تاکید کرد: اگر با سیاست‌هایی که الان بانک مرکزی در حوزه ارز اتخاذ کرده است پیش برویم، نگرانی ما برای افزایش التهابات ارزی به مراتب بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کمیسیون اقتصادی مجلس سال گذشته پیش بینی‌هایی درباره مساله ارز داشت که این پیش بینی‌ها در حال تحقق است. انتظار داریم دولتمردان بر اساس تجارب علمی، اجرایی و سند تحول دولت مردمی، مسیر حرکت ارزی کشور را مدیریت کرده و کاری کنند که التهابات در این بازار کاهش یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه التهابات بازار ارز حتماً قابل مدیریت است، گفت: امیدواریم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بتوانند آثار تورمی ارز بر زندگی مردم را کاهش دهند. البته کمیسیون اقتصادی مجلس هم در نامه‌ای به رئیس‌جمهور راهکارهای لازم جهت بهبود بازار ارز را ارائه داده است که امیدواریم که این موارد مورد توجه قرار گیرد و عملیاتی شود.

کد خبر 6085021 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • پایان رکورد بازار کامپیوتر؛ رشد قابل قبول در فصل اول ۲۰۲۴ ثبت شد
  • نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش مشتریان | این لباس رو یک نفری نمی تونی بپوشی ...! | ویدئو
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • پیش‌بینی رشد دوبرابری اندروید نسبت به iOS در سال ۲۰۲۴
  • سامسونگ وضعیت فوق العاده اعلام کرد!
  • برداشت توت فرنگی در مزارع مازندران