Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@10:38:46 GMT

تهیه تونل ضد عفونی به عهده تیم میزبان است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۲۰۴

تهیه تونل ضد عفونی به عهده تیم میزبان است

مجهز نبودن بزرگ ترین مجموعه ورزشی کشور به تونل ضد عفونی کننده برای ورود اعضای تیم ها و عوامل برگزاری سبب شد مدیر تیم پرسپولیس به این موضوع معترض شده و آن را خلاف پروتکل های بهداشتی بداند.

به گزارش مشرق، مجهز نبودن ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری بازی های تیم ملی و یکی از مهم ترین ورزشگاه های آسیا در روزهای اوج شیوع ویروس کرونا به تونل ضد عفونی کننده جزء موارد عجیبی است که پیروانی و سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس را برای تجهیز ورزشگاه آزادی به تونل آن هم در فاصله کمتر از ۷ ساعت به دیدار با شاگردان مهرداد کریمیان به تکاپو انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اعتراض پرسپولیسی‌ها به نبود تونل ضد عفونی

البته در این میان باید مدیران سازمان لیگ هم نسبت به این موضوع پاسخگو باشند که چگونه امکان دارد با وجود مجهز بودن تمام ورزشگاه های میزبان بازی های لیگ برتر به تونل ضدعفونی کننده، ورزشگاه آزادی از این تونل محروم مانده است.

گویا مسئولان مجموعه ورزشی آزادی اعتقاد بر این دارند که طبق پروتکل های بهداشتی، تهیه تونل ضد عفونی کننده برای ورزشگاه ها در اختیار تیم میزبان است و در دیدار قبلی استقلال با سایپا هم باشگاه میزبان یعنی استقلال این تونل را فراهم کرد اما در نهایت اگر باشگاه پرسپولیس تونل ضدعفونی کننده به داخل ورزشگاه نیاورد، مسئولان ورزشگاه آزادی از تونل هایی که در ورزشگاه وجود دارد، برای دیدار شاگردان یحیی گل محمدی با تیم شاهین استفاده می کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم ورزشگاه آزادی پرسپولیس لیگ برتر تونل ضدعفونی فوتبال ورزشگاه آزادی تونل ضد عفونی عفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از جدایی خمز از تراکتور فعلا مسئولان این باشگاه هدایت تیم را به عهده محمد نصرتی سپرده اند.

امروز یکی از رسانه های روسی در خبری مدعی شد که قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور بار دیگر مورد توجه این باشگاه قرار گرفته و در حال بازگشت به تبریز است.

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه تراکتور حکایت از این دارد که این مذاکرات انجام شده و در حال صحبت با قربان بردیف هستند تا او بار دیگر هدایت سرخپوشان تبریزی را به عهده بگیرد. اینکه مذاکرات به نتیجه برسد هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • اینفوگرافیک | تکمیل تونل خوانسار و راه های دسترسی به آن
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • فیلم لالایی شیپورها به کار گردانی علی رضا دهشمند خرداد ماه کلید میخورد
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد