Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد قاسمی با بیان این خبر گفت: «در اجرای منویات وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر ترویج "گردشگری داخلی در همزیستی با کرونا" با هدف ایجاد نشاط اجتماعی از یک سو و رونق‌بخشی به کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری و اشتغال مربوطه از سوی دیگر، معاونت گردشگری در قالب طرح ضربتی "تحریک و مدیریت تقاضای سفرهای داخلی در دوران کرونا"، تور آشنا‌سازی فعالان عرصه فضای مجازی گردشگری، اصحاب رسانه، تور‌گرادانان و دفاتر خدمات مسافرتی، افراد تاثیر­گذار و گروه‌­های مرجع کشور برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری استان‌ها را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری ادارات کل تابعه در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
»
به گفته مدیرکل بازاریابی هم‌اکنون تورهای آشناسازی استان‌های قزوین، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، البرز، قم، گیلان، همدان و زنجان در دست برنامه‌ریزی و اجرا است که برخی از آنها به کار خود پایان داده‌اند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران گردشگری تور معاونت فم تور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید گردشگران نوروزی از موزه‌های مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: ۲۸ هزار و ۹۶۴ نفر از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ۵ فروردین امسال از موزه‌های مازندران بازدید کردند.

ایزدی، اقامت مسافران در اقامتگاه‌های مازندران را در این مدت ۷ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۳۱ نفر شب اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تعداد بازدید نظارتی در سامانه جانا را ۷۵۱ فقره، بازدید از جاذبه‌های تاریخی را ۱۸۷ هزار و ۸۸۹ نفر، تفریحی را ۷۳هزار و ۱۱۲ نفر،  بازدید از جاذبه های طبیعی را ۹۰۷هزار و ۸۶۱ و اماکن مذهبی را ۵۷ هزار و ۴۷۶ نفر اعلام کرد.

ایزدی همچنین مجموع بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی استان را  ۱۳ هزار و ۷۹۲ نفر و موزه‌ها را ۲۸ هزار و ۹۶۴ نفر عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • اقامت ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • اقامت ۷.۵ میلیون نفر شب در مازندران
  • بازدید گردشگران نوروزی از موزه‌های مازندران