Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@15:22:03 GMT

ناکامی باند سارقان مغازه در ساری

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۵۲۰

ناکامی باند سارقان مغازه در ساری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران انتظامی بخش فرح آباد در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به افرادی که در حال بازکردن درب یک مغازه در حوزه استحفاظی بودند، مشکوک شدند.

او افزود: این افراد که به محض مشاهده ماموران با یک خودروی سواری از محل متواری شده بودند، در عملیاتی ضربتی از سوی ماموران دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کشف ۵۰ فقره کلاهبرداری میلیاردی در فریدونکنار

سرهنگ صفر پور گفت: این سارقان حرفه‌ای در بازجویی به عمل آمده به ۵ فقره سرقت مغازه در ساری در یک ماهه گذشته اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ضمن هشدار به صاحبان صنوف از آنان خواست: حتی الامکان محل کسب خود را به دوربین‌های مدار بسته و تجهیزان ایمنی از جمله حفاظ و قفل قابل اطمینان مجهز کنند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت مغازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند

سرگرد علی اکبر برهانی در گفت‌گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه شیرقان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۳ سارق را حین سرقت کابل‌های مخابرات مشاهده می‌کنند.

وی بیان داشت: سارقان به محض مشاهده مأموران با یک دستگاه سواری پراید از محل متواری شده که در نهایت با واکنش به موقع مأموران و شلیک چند تیر خودرو متوقف و ۲ نفر از سارقان دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج با بیان اینکه سارقان سابقه دار به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی و در نهایت روانه زندان شدند.

کد خبر 6063820

دیگر خبرها

  • وجود ۶۰۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی ساری
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس