Web Analytics Made Easy - Statcounter

حقیقی به تبصره ۱۸ اشاره کرد واظهار کرد: به رغم اینکه ۵۰ درصد اعتبارات را جذب کردیم در رتبه ششم قرار گرفتیم اما به لحاظ جمعیتی در این رتبه نیستیم و این رتبه بسیار خوب و رضایت بخش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان زنجان با تبریک روز صنعت و معدن به فعالان این حوزه ها افزود: اتفاق های خوبی در حوزه پرداخت و ارایه خدمات بانکی در استان افتاده است که باید از آن تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نکته تقدیر این موضوعات انعکاس موفقیت و رشدها به شهروندان در استان زنجان است، اظهار داشت: از این تحولات و اتفاقات خوش یمن در حوزه مالی سیستم بانکی خیلی از مدیران هم مطلع نیستند چرا که آمارها پراکنده بوده و باید با جمع بندی برای شهروندان سطح استان از طریق صدا و سیما گزارش کاملی داده شود.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در نسبت منابع به مصارف در رتبه هشتم قرار داریم، گفت: این مهم به زبان ساده برای مردم تشریح و گزارش شود تا آنان در جریان تلاش های موفقیت آمیز قرار بگیرند.
حقیقی به تبصره ۱۸ اشاره کرد و ادامه داد: به رغم اینکه ۵۰ درصد اعتبارات را جذب کردیم در رتبه ششم قرار گرفتیم اما به لحاظ جمعیتی در این رتبه نیستیم و این رتبه بسیار خوب و رضایت بخش است.
وی اظهار داشت: دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ها، رییس سازمان صمت و مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی این اقدامات و موفقیت های حاصل شده را برای مردم توضیح دهند.
استاندار زنجان گفت: جذب ۹ درصدی اعتبارات هم نیازمند توضیح است و باید با توضیحات مردم را به نسبت به بیمه های اجباری ارجاع دهیم.
حقیقی ادامه داد: با اینکه ۱۲ هزار و ۱۲۶ نفر بیمه اجباری و بازنشستگی در استان داریم که نشان از رونق، پویایی، تکاپو و اشتغال در واحدهای تولیدی است.
وی اضافه کرد: باید تسهیلات مالی پرداختی، اعتبارات اخذ شده و ایجاد اشتغال برای هم استانی ها گزارش داده شود چرا که شهروندان از توضیحات منطقی مسئولان خوشحال می شوند لذا ارتباط ها و رابطه ها برقرار شود.
استاندار زنجان گفت: اتفاق های خوب مالی در حوزه اشتغال و رونق تولید در استان اتفاق افتاده لذا تشریح این موفقیت ها برای هم استانی ها مهم است
حقیقی افزود: بخشی از این گزارش ها را مدیران بانکی و بخش دیگر را سایر مسئولان مربوطه برای مردم تشریح کنند چرا که این مهم همان خواسته امام راحل و ولی امر مسلمین است تا مردم از اقدامات و فعالیت های انجام شده مطلع شوند.
وی ضمن قدردانی از مدیران بانکی در خصوص موفقیت های بدست آمده برای استان یادآوری کرد: رشد ۴۷ درصدی تسهیلات پرداخت شده توسط بانک ها نشان از کیفی‌تر شدن این مهم دارد که باید مردم مطلع شوند چراکه بسیار مهم و این کارها ارزشمند است.
استاندار زنجان گفت: در رابطه با تبصره ۱۸ در تلاش برای جذب اعتبارات باشیم تا جذب حداکثری انجام شود و در خصوص این تبصره تلاش شود.
حقیقی تاکید کرد: سازمان صمت و مسوولان بانکی استان در خصوص اقدام عملی، آخرین نتیجه و راهکار برای تبصره ۱۸ ارائه دهند.
وی افزود: در خصوص سرمایه در گردش واحدها از طریق ارزیابی وثیقه ها بررسی دقیق و جامعی شود.
استاندار زنجان گفت: باید با سو استفاده کنندگان از موقعیت بوجود آمده که واحد تولیدی آنها تعطیل و یا هیچ واحدی ندارند باید برخورد شود و نباید کسی خلاف قانون عمل کند.
حقیقی به وضعیت بورس اشاره کرد و افزود: در این زمینه مشکلاتی داریم چرا که برخی از مدیران و کارمندان در ساعت اداری در بورس معامله می کنند در حالیکه مدیر بورس باید این موارد را اطلاع دهد.
وی تاکید کرد: مدیر بورس در خصوص داشتن حساب کارگزاری ها در استان راهکار ارائه کند و این مهم را در جلسه ای به صورت کارشناسی شده مصوب و اجرایی کنیم.
استاندار زنجان به دیدار با رییس بانک صادرات ایران اشاره کرد و گفت: مقرر شد طرح های عملیاتی با حضور مسوولان استانی ارایه کنیم تا مدیران بانک ها در استان حضور داشته باشند.
حقیقی تاکید کرد: پروژه هایی که ارزش افزوده ایجاد کند و در بازار رقابت پذیر و آورده داشته باشد، باید ارایه شود.
وی خاطرنشان کرد: چنین پروژه هایی بر اساس استعدادهای نوین استان باشد تا تسهیلات کشوری خوبی جذب شود.
استاندار زنجان همچنین به بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: عدم استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی، شرکت در مراسم ختم و عروسی و مسافرت موجب ابتلای بسیاری از شهروندان به این بیماری شده است.
حقیقی با بیان اینکه کل تخت های بیمارستانی استان یک‌هزار و ۹۹۷ تخت است، افزود: از این تعداد یک‌هزار و ۲۰۰ مورد برای بیماران کرونایی تخصیص یافته است.
وی از مردم استان خواست، هنگام مراجعه به بانک‌ها و سایر ادارات از ماسک استفاده کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی استاندار زنجان بانک های استان زنجان استاندار زنجان گفت موفقیت ها برای مردم تبصره ۱۸ بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند

علاءالدین کریمی با بیان اینکه ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند گفت: از مجموع زندانیان آزاد شده در این مدت چهار نفر خانم سرپرست خانوار بودند که به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد استان ادامه دارد، اضافه کرد: میزان کمک های خیرین زنجانی به این منظور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش نشان می دهد.

این مسوول ادامه داد: در جریان این امر خیر، تعدادی از خیرین با اعطای مبلغ پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی یک خانم زندانی جرایم مالی غیرعمد در استان را فراهم کردند که جای تقدیر دارد.

وی اظهار داشت: همه ساله مردم خیر استان مشارکت بسیار خوبی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد و غیرکلاهبرداری دارند و این از اهمیت موضوع حکایت دارد.

کریمی افزود: بر این اساس علاقه مندان به مشارکت می توانند هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت:‌ خیرینی که قصد کمک حضوری به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند می توانند با حضور در دفتر ستاد دیه استان و اطلاع از پرونده زندانیان موارد و مبالغ مورد نظر خود را انتخاب و در این امر مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ برای شرکت غیرحضوری در این جشن نیز شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ به نام ستاد دیه استان در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ناترازی شدید حوزه مسکن به دلیل یک دهه توقف در تولید
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به دلار بسته شده؟
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • روزنامه اطلاعات: چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • اعتلای جایگاه معلمان از رویکردهای اصلی برنامه‌های هفته معلم است
  • مشارکت مردم در رشد تولید مسکن چگونه است؟
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • سلامت مردم قربانی هیچ توسعه ای در استان نخواهد شد
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند