Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:59:31 GMT

شعله‌های آتش در ارتفاعات دهدز

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۵۵۱

شعله‌های آتش در ارتفاعات دهدز

محسن البرزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعتی پیش آتش به جان جنگل‌ها و مراتع کوه بنسون در ارتفاعات سررگ خواجه بخش دهدز افتاد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع، نیروهای منابع طبیعی، آتش‌نشانی، دهیاری مردم  به منطقه اعزام شدند و هم اکنون در حال خاموش کردن آتش هستند.

بخشدار دهدز با بیان اینکه این منطقه شامل جنگل‌های بلوط و مرتع است گفت: علت وقوع این آتش‌سوزی مشخص نیست و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر آن را مهار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهدز از توابع شهرستان ایذه و در منطقه کوهستانی خوزستان واقع شده‌است که مناطق مختلف آن پوشیده از جنگل و مرتع هستند.

شهرستان ایذه بیش از ۳۲۰ هزار هکتار منابع طبیعی شامل جنگل و مرتع دارد.

برچسب‌ها مراتع دهدز ایذه منابع طبیعی پروندهٔ خبری آتش در کمین جنگل ها و مراتع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراتع دهدز ایذه منابع طبیعی مراتع دهدز ایذه منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عجم صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی میامی ضمن بیان اینکه عرصه‌های منابع طبیعی حوزه این شهرستان از تیر رس نگاه مأموران مخفی نخواهد ماند، ابراز داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس و هنگام گشت در منطقه یک کامیون در بیابان‌های حوزه استحفاظی تحت نظر قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه مأموران با شناسایی و توقف خودرو از آن بازرسی کردند، افزود: از این خودرو دو تن چوب تاغ قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میامی ضمن بیان اینکه با توجه به سابقه راننده گشت زنی در منطقه به انجام رسید، ابراز داشت: دپوی چوب‌های تاغ در منطقه مورد شناسایی واقع شد.

عجم ضمن بیان اینکه با قاچاقچیان حوزه منابع طبیعی به طور جد برخورد می‌شود، تصریح کرد: با تشکیل پرونده کامیون توقیف و راننده متخلف به دادسرا ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه محموله کشف شده به اداره منابع طبیعی میامی انتقال یافت، افزود: پایش و رصد منطقه با همکاری منابع طبیعی در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر 6064058

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • جزییات جدید از قطع درختان جنگل‌های هیرکانی از زبان یک حقوقدان: تخلف شرکت برق مازندران در ماجرای قطع درختان الیمالات/ حداقل جرم اداره‌کل منابع طبیعی، کوتاهی در انجام وظایف است
  • کشف زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر
  • مرتع داران آذربایجان غربی از چرای زودهنگام دام خودداری کنند
  • حمله حزب‌الله به شهرک صهیونیستی/آتش در «کریات شمونه» شعله کشید
  • اطلاعیه برای مرتع داران آذربایجان غربی
  • کاشت سالانه ۸۰ میلیون نهال؛ آیا مشابه جنگل‌های شمال در خوزستان ساخته می‌شود؟
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد چالوس افتاد
  • هشدار آتش سوزی در عرصه های طبیعی و جنگلی گیلان