Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی توهین روزنامه سعودی الشرق الاوسط به آیت الله سید علی سیستانی مرجع تقلید شیعیان، حجت الاسلام محمدحسن اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) ضمن محکوم کردن هتاکی این روزنامه به مرجعیت عالی شیعیان عراق، در پیامی تاکید کرد: اقدام موهن و خبیثانه رسانه وابسته به رژیم آل سعود در مخدوش ساختن چهره معنوی و درخشان مرجعیت عالیه و حکیمانه عراق یک اقدام تلافی جویانه و کینه ورزانه و توهین به اعتقادات و احساسات پاک میلیون ها سنی و شیعی و مسیحی در داخل و خارج عراق، بشمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون (صدق الله العلی العظیم)

هتاکی گستاخانه یک رسانه سعودی به ساحت مقدس مرجعیت عالی شیعیان عراق، بار دیگر کینه و دشمنی و کوردلی آل سعود را در برابر اسلام راستین و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مقام شامخ مرجعیت به جهانیان نشان داد و ماهیت پلید و استعماری و تفرقه افکنالنه آنان را بیش از گذشته بر ملا ساخت.

رژیم سفاک و تکفیری آل سعود پلید و مزدور آمریکا و دست نشانده انگلیس استعمارگر در طول تاریخ ننگین و شرارت بار خود و بخصوص در دهه گذشته از هر گونه برانگیختن اختلاف میان مسلمانان و فتنه و جنگ و کشتار و تخریب و توهین به مقدسات و منفجر کردن اماکن مقدس مانند مساجد و حسینیه ها و مراقد ائمه اطهار و اولیاء و توهین به ارزش‌های اسلامی و نمادهای دینی و اسلامی از جمله علما و فرهیختگان و مرجعیت دریغ نکرده و همواره تلاش کرده اهداف شوم اربابان استعماری خود را با همکاری رژیم اشغالگر قدس در جهان اسلام پیاده و فتنه انگیزی کند و به خونریزی ادامه دهد.

اقدام موهن و خبیثانه رسانه وابسته به رژیم آل سعود در مخدوش ساختن چهره معنوی و درخشان مرجعیت عالیه و حکیمانه عراق که با فتوای تاریخی و سرنوشت ساز جهاد کفایی خود توانست خطر تجزیه این کشور و تهاجم وحشیانه نظامی و تبلیغاتی گروه های تروریست و تکفیری وابسته به این رژیم را علیه دولت و ملت عراق و منطقه خنثی سازد، یک اقدام تلافی جویانه و کینه ورزانه و توهین به اعتقادات و احساسات پاک میلیون ها سنی و شیعی و مسیحی در داخل و خارج عراق، به شمار می آید.

مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام ضمن تقبیح و محکوم کردن این اقدام وقیحانه و نابخردانه مدیران خبیث و مزدور وهابی رسانه الشرق الاوسط به آنان اعلام می نماید:

۱ -- این گونه حرکات زشت و مذبوحانه و مغرضانه نمی تواند هیچ خلل و تزلزلی در اراده مکتبی و اسلامی مردم عراق در تدوام مبارزه با اشغالگران و گروههای تکفیری ایجاد نماید و قطعاً مردم عراق و مسلمانان که در غم از دست دادن عزیزانشان که به دست مزدوران آل سعود عزادار هستند هرگز جنایات آل سعود را فراموش نکرده و دشمن اصلی خود را آل سعود می دانند و توهین اخیر به ساحت مقدس مرجعیت را نیز بی پاسخ نخواهند گذاش.

۲ - از مسئولین دلسوز و دوستدار پیشرفت و استقلال و عظمت عراق انتظار می رود در برابر رذالت ها و توطئه ها و دخالت های مستقیم رژیم خونخوار آل سعود در امور داخلی عراق و سیاستهای فتنه انگیزانه و حمایت از گروه های مسلح تکفیری و تروریست به سادگی عبور نکنند و توجه داشته باشند که عربستان در پی تغییر نظام عراق است.

۳ - از مجلس ملی و دولت محترم عراق انتظار داریم در تعامل با رژیم آل سعود محتاطانه عمل کنند و فریب وعده های پوشالی آنان را نخورند و بدانند که دشمن اصلی عراق، این رژیم مستبد و مزدور همگام با رژیم صهیونیستی و با نقشه های شوم آمریکا در اندیشه فتنه انگیزی و تجزیه کشور عراق و اختلاف بین مسلمانان منطقه است.

4- از علماء اعلام، اندیشمندان، سیاستمداران، و عشایر غیور سنی و شیعه عراق میخواهیم در برابر این دخالتهای وقیحانه سعودی و توهین و جسارت وقیحانه موضعگیری قاطع و مناسب اتخاذ کنند؛زیرا هر گونه سکوت و بی توجهی و اهمال در برابر این نوع گستاخی ها و دخالت های ناروا ، این رژیم را جری تر و سبع تر می گرداند .

۵ - مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ چشمداشت با اقتدار و صلابت از حقوق مظلومان و مسلمانان و مردم دوست و برادر و غیور عراق و از مقام شامخ مرجعیت حکیمانه عراق همانند گذشته حمایت کرده و در کنار آنها به مقابله با هر گونه تجاوز ایستاده و خواهد ایستاد.

کد خبر 4965528

منبع: مهر

کلیدواژه: الشرق الاوسط رژیم صهیونیستی عربستان سعودی آل سعود شیعیان انگلیس مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا محمد باقر قالیباف حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی سید عباس موسوی ایران برجام مجلس یازدهم خبرگزاری مهر جمهوری اسلامی ایران اسحاق جهانگیری مجلس هیئت دولت مجمع جهانی اهل بیت مرجعیت عالی آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی گسترده حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در سراسر شمال فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.

این رسانه‌ها گزارش دادند که صدای آژیر خطر در کریوت نیز به صدا درآمده است که از دسامبر گذشته تاکنون شنیده نشده بود.

منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در خلیج حیفا و فعال شدن سامانه هوایی رژیم صهیونیستی بر فراز شهر عکا در اراضی اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شنیده شدن صدای انفجارهایی در کریوت پس از به صدا درآمدن آزیر اشاره کردند.

منابع صهیونیست از اصابت موشک‌هایی به مناطق جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل رژیم صهیونیستی با پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش هدف نظامی در عمق ساحل رژیم صهونیستی با پهپاد انتحاری شلیک شده از لبنان هدف قرار گرفته است. این هدف برای اولین بار مورد اصابت قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین از حمله سنگین پهپادی از لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: می‌توان دود برخاسته در شمال حیفا به دنبال شنیده شدن صدای انفجار را مشاهده کرد.

حزب الله یک هدف را به طور مستقیم در نزدیک حیفا مورد اصابت قرار داده است.

کد خبر 6086632

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • نوسازی مرجعیت
  • حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌ الله لبنان دست برتر را در جبهه شمالی دارد