Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@03:09:39 GMT

کاهش موارد بستری مبتلایان کرونا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۵۷۲

کاهش موارد بستری مبتلایان کرونا در کرمانشاه

محمودرضا مرادی از کاهش موارد بستری مبتلایان کرونا در استان خبر داد و گفت: فعلا برای اظهارنظر در مورد سیر نزولی بیماری زود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمودرضا مرادی پیش از ظهر امروز در ستاد مدیریت بیماری کرونای استان کرمانشاه با اعلام آخرین آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان اظهار داشت: از ابتدای اپیدمی تا کنون 7 هزار و 611 نفر در استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از این تعداد 6 هزار و 867 نفر بهبود پیدا کرده، 441 نفر در حال حاضر بستری و 310 نفر نیز جان باختند.

وی بیان داشت: همچنین از 441 مورد بستری 54 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند که 22 نفر از آنها بدحال هستند.

این مسئول با بیان اینکه در چند روز اخیر موارد بستری‌ها تا حدی کم شده است، اما فعلا برای اظهارنظر در مورد سیر نزولی بیماری زود است و برای این نظر باید شرایط فعالی یک هفته تداوم داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین بیان داشت: طبق نامه وزارت کشور 12 استان در وضعیت قرمز قرار دارند و تمام شهرستان‌های استان به جز دو شهرستان گیلانغرب و ثلاث‌باباجانی وضعیت قرمز دارند که برای اعمال محدودیت در این زمینه به استانداران اختیاراتی تفویض شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بعد از کلانشهرها و شهرهای بزرگ بیماری در شهرهای کوچک و روستاها شیوع پیدا می‌کند، لذا لازم است فرمانداران به این موضوع هم توجه داشته باشند.

مرادی درخواست‌هایی را هم مطرح کرد، از جمله اینکه یک سردخانه سیار در اختیار بیمارستان امام رضا(ع) برای بیماران کرونایی اختصاص یابد و مهدکودک‌های مستقر در بیمارستان‌ها هم تعطیل شوند.

این مسئول همچنین یکی دیگر از راهکارهای کنترل بیماری را کاهش تجمعات دانست و برای این موضوع خواستار افزایش تعداد برخی از دفاتر پیشخوان، نانوایی‌ها، دفاتر ثبت اسناد و... شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید

آفتاب‌‌نیوز :

علایم ام اس، غیرقابل پیش‌بینی هستند و شدت آن‌ها نیز می‌تواند متفاوت باشد. در حالی‌که برخی افراد دچار خستگی و بی‌حسی می‌شوند موارد شدید ام اس می‌تواند باعث فلج شدن، از دست دادن بینایی و کاهش عملکرد مغز شود.

در ادامه با نشانه‌های ام اس بیشتر آشنا شوید.

رایج‌ترین علائم ام اس 

ابتدا باید بگوییم که ام اس یک بیماری مادام‌العمر است، اما می‌توان آن را مدیریت کرد و محققان نیز به‌طور مداوم به دنبال درمان‌های موثرتر برای آن هستند. موارد زیر به شما کمک می‌کنند تا بدانید نشانه‌های ام اس چیست. این مشکلات ممکن است ابتدا بسیار کم باشند و به مرور تشدید شوند.

 خستگی

مشکلات بینایی

بی‌حسی و گزگز

اسپاسم عضلانی، سفتی و ضعف

مشکلات حرکتی

درد

مشکلات مربوط به تفکر، یادگیری و برنامه ریزی

افسردگی و اضطراب

مشکلات جنسی

مشکلات مثانه

مشکلات روده

مشکلات گفتاری و بلع

البته اکثر افراد مبتلا به ام اس فقط تعداد کمی از این علائم را دارند. اگر نمی‌دانید که علائم ام اس چیست، اما نگران هستید که ممکن است علایم ام اس را داشته باشید به پزشک عمومی مراجعه کنید. علائم این بیماری می‌تواند شبیه به چندین بیماری دیگر باشد؛ بنابراین لزوماً توسط ام اس ایجاد نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات