Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا همچنان به فتح لالیگا امیدوار است. 

طرفداری - در هفته سی و چهارم مسابقات لالیگا اسپانیا، بارسلونا در ال مادریگال مهمان تیم آماده ویارئال خواهد بود. به گزارش موندو دپورتیوو، کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور یافت و به صحبت پرداخت.

ستین: درباره آینده مسی حرفی ندارم

آینده لیونل مسی؟ من در این باره گمانه زنی نخواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ چیزی از مسی نشنیده ام و حرفی برای گفتن در این باره ندارم چون صحبت کردن در خصوص این مسئله وظیفه من نیست. درباره آینده مسی هیچ حرفی نمی زنم. سن مسی؟ او از توانایی هایش کاملا آگاه است اما فکر نمی کنم افزایش سن، تاثیری روی کیفیت او بگذارم. مسی اکنون مثل همیشه است.

بارسلونا برای قهرمانی لالیگا شانس دارد 

فردا برابر تیم ویارئال قرار می گیریم که پس از شروع دوباره فوتبال، یکی از بهترین تیم های دنیا بوده است. حقیقتا این بازی زمان خوبی فرا رسید زیرا ما نیز برابر اتلتیکو مادرید، عملکرد خوبی داشتیم. درست است که از نظر کسب نتیجه، امتیازاتی از دست داده ایم اما معتقدم تیم سطح خوبی دارد و لالیگا هنوز به پایان نرسیده است. در لالیگا، شرایط به نفع ما نیست اما هنوز شانس داریم. برای کسب پیروزی در بازی های باقی مانده خواهیم جنگید.

 بارسلونا کاملا روی گریزمان حساب می کند

گریزمان؟ او بازیکنی حرفه ای و مردی فوق العاده است که همیشه نگرش مثبتی دارد. صد درصد می توانیم روی گریزمان حساب کنیم چون نیمکت نشینی در یک بازی، روی او تاثیری ندارد. اومتیتی دیروز در زانویش احساس درد داشت و فردا نمی تواند بازی کند. باید صبر کنیم و ببینیم او چگونه ریکاوری می کند. همه سطح ریکی پویگ را دیده ایم. او گام مهمی رو به جلو برداشته است و به همین دلیل به او میدان داده می شود. همیشه با ریکی پویگ صحبت می کنم و او از فرصت هایی که داشته، نهایت استفاده را برده است. سوارز بازیکنی است که باید در زمین باشد و به او کاملا اعتماد داریم.

ستین: درباره داوری نظری ندارم

آینده من؟ حتی یک دقیقه هم صرف فکر کردن درباره شرایط شخصی ام نمی کنم. در هر باشگاهی، میراثی وجود دارد اما این مسئله مرا متوقف نکرده است چون فلسفه بارسلونا به من کمک می کند و مشکلی با آن ندارم. خرید ها در حالی که لیگ هنوز ادامه دارد؟ این مسئله خوشایندی نیست اما من فرض می کنم چنین پیامدهای خاصی در این شرایط، طبیعی است و باید با آن کنار بیایم. داوری؟ حالا که در بارسلونا هستم، چیزهایی توجه مرا جلب کرده است. به هر حال من نظرم را برای خودم نگه می دارم زیرا این مسئله برایم چندان مهم نیست.

در همین راستا بخوانید:

پدر گریزمان خطاب به ستین: تو فقط یک مسافری! از نیامدن ژاوی تا نداشتن ذهنیت برنده / دلایل دلخوری لیونل مسی از بارسلونا 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟

مشکلات مالی بارسلونا ممکن است درنهایت به خروج مدافع اروگوئه‌ای این تیم منتهی شود.

طرفداری | مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، رونالدو آرائوخو و اطرافیانش به طور فزاینده‌ای نگران احتمال فروش او در تابستان پیش‌رو هستند.

به گزارش رادیو کاتالونیا، آرائوخو، مدافع 25 ساله بارسلونا، تمایل دارد در بارسلونا بماند، اما او به طور فزاینده‌ای از گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتقال‌اش در پایان فصل آگاه شده است. گفته می‌شود بایرن مونیخ خواهان این مدافع بارسلوناست. مشکلات مالی بارسلونا به خوبی مستند شده و این باشگاه پس از استفاده از تعدادی اهرم مالی که درآمدهای آینده را برای سرمایه نقدی فوری به کار گرفته است، اکنون ممکن است به دنبال روش سنتی‌تر برای تولید نقدینگی در بازار نقل و انتقالات تابستانی باشد.

از نظر حسابداری، فروش بازیکنی که سال‌های قابل توجهی در باشگاه بوده و هزینه اولیه او به طور کامل استهلاک شده، جذاب‌تر است؛ به همین دلیل نام آرائوخو به طور مداوم با جدایی گره خورده است. در حالی که آرائوخو اغلب به عنوان محصول آکادمی بارسلونا اشتباه گرفته می‌شود، او در واقع در 19 سالگی پس از بازی در لیگ برتر اروگوئه با تیم بوستون ریور به این تیم پیوست. او دو فصل را در تیم دوم بارسلونا گذراند قبل از اینکه به تیم اول در نیوکمپ راه پیدا کند.

بلوگرانا پس از حذف ناامیدکننده از لیگ قهرمانان اروپا و شکست در ال‌کلاسیکو، امیدوار است تا با پیروزی مقابل والنسیا حداقل فصل را با رتبه دومی لالیگا به پایان برساند. حسابداران باشگاه علاقه خاصی به کسب مقام دوم در لالیگا و کسب سهمیه سوپرکاپ اسپانیا در فصل آینده خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!