Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:41:09 GMT

دی بروین سلطان پاس گل در اروپا

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۵۶۴۲

دی بروین سلطان پاس گل در اروپا

هافبک بلژیکی منچسترسیتی رکورددار بیشترین تعداد پاس گل برای تیم ملی و تیم باشگاهی خود بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، کوین دی بروین درخشش خود را در تیم منچسترسیتی ادامه می دهد. این هافبک بلژیکی منچسترسیتی در این تیم خودش را جا انداخته است و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی برابر لیورپول با استفاده از یک ضربه پنالتی در دقیقه ۲۵، زننده گل اول مسابقه بود. این گل یازدهمین گل دی بروین در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بود تا باعث شود بهترین عملکرد گلزنی دی بروین در فوتبال ثبت شود.

با این حال تمام مهارت او در گلزنی خلاصه نمی شود. او از فصل ۱۷-۲۰۱۶ رکورددار بیشترین پاس گل در رده های ملی و باشگاهی بین تمامی بازیکنان فوتبال در لیگ های معتبر بوده است.  

دی بروین از آن زمان تاکنون توانسته است ۹۱ پاس گل بدهد و بهترین عملکرد را داشته باشد. این در حالی است که تونی کروس با ۴۷ پاس گل در رده دوم است و پل پوگبا با ۳۷ و لوکا مودریچ با ۳۶ پاس گل در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کوین دی بروین پاس گل دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟

روزنامه ایران در گزارشی درباره دستگیری سلطان کوکائین تهران نوشت: . سردار ایرج کاکاوند با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل اصلی تبلیغ و فروش کوکائین در شهر تهران گفت: بر اساس رصد‌های انجام شده در شبکه‌های اجتماعی، پیج اینستاگرامی به آدرس معلوم، که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش کوکائین می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

به لحاظ حساسیت و وسعت اقدامات مجرمانه کاربر موصوف، پس از شناسایی هویت واقعی وی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی این پلیس، مشخص شد وی از اراذل و اوباش تهران بوده و با نام مستعار، در امر تهیه مواد مخدر کوکائین از غرب کشور و توزیع آن در شهر تهران فعالیت می‌کند.

با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه سرکرده فوق، محل سکونت، پاتوق و محل دپوی مواد مخدر مورد اشاره در شرق شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موسوم به «عملیات گاندو» متهم دستگیر و حدود ۲ کیلوگرم کوکائین جاساز شده و ۲ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۲ عدد فشنگ جنگی، از وی کشف و پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در خاتمه با اشاره به رصد شبانه روزی اقدامات مجرمان و سودجویان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط افسران متخصص پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: برابر ماده ۱۵ قانون جرایم رایانه‌ای و ماده ۷۳۴ قانون مجازات اسلامی، ترویج به مصرف، خرید و فروش و آموزش تولید مواد مخدر در فضای مجازی مصداق بارز جرم است و به افرادی که در فضای مجازی اقدام به اشاعه و ترویج مصرف مواد مخدر می‌کنند هشدار می‌دهیم که پلیس با رصد دقیق و لحظه‌ای فضای مجازی اجازه هیچ گونه فعالیت مجرمانه‌ای را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • آقای صداوسیما، خودِ مجید واشقانی از این چیزی که نوشتید، خنده‌اش می‌گیرد!
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟
  • سلطان کوکائین دستگیر شد
  • اعلام آمادگی رایزن فرهنگی ایران در مالزی برای همکاری در پروژه هنر مساجد جهان