Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه بانوی اصفهانی رتبه‌های برتر نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی بانوان در بخش اسلالوم را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم بانوان با نام جام مدافعان سلامت با حضور بیش از ۵۰ بانوی اتومبیلران از ۸ استان در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه بانوی اصفهانی رتبه‌های برتر نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی بانوان در بخش اسلالوم را کسب کردند.

در این رقابت‌ها در کلاس منهای ۱۵۰۰ سی سی آماتور سحر فاریابی از اصفهان اول معصومه رحیمی و زینب قاسمیان از گیلان عنوان‌های دوم و سوم شدند.

در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی سی آماتور، عالیه میر مجربیان از اصفهان، حلما ارسنجانی از آیلند و فرناز فهیم علوی از تهران عنوان‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کلاس منهای ۱۵۰۰ سی سی حرفه‌ای هم، زینب دلداده از اصفهان، فرشته حسینیان از گیلان و طیبه زجاجی از تهران عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های اتومبیل رانی اسلالوم چند ماشین همزمان در یک مسیر با هم رقابت نمی‌کنند و رانندگان به طور انفرادی با عبور از مسیری که بین پایلون‌ها مشخص شده است، برای کسب کمترین زمان به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دوره مسابقات اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان

الناز شفیعیان به فینال رقابت‌های کایاک تک نفره ۵۰۰ متر بانوان مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک راه یافت.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزرای دانشجو، در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک که در توکیو ژاپن در حال برگزاری است الناز شفیعیان به فینال رقابت‌های کایاک تک نفره ۵۰۰ متر بانوان راه یافت.

شفیعیان در مرحله نیمه نهایی کایاک تک‌نفره ۵۰۰ متر بانوان با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هنگ‌کنگ و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۲:۱۳.۲۵۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان تایلند و اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

فینال این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • 10 کیت ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس / فیلم