Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه نگاه یک این هفته میزبان علی مویدی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور در برنامه امشب نگاه یک که ساعت 26 : 23 دقیقه پخش می شود، درباره عملکرد این ستاد  در مبارزه با پدیده اقتصاد زیرزمینی یا قاچاق کالا و ارز به مناسبت سالروز تاسیس آن صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بررسی نقش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بهبود  تولید داخلی وکاهش ناهنجاری های اقتصادی از دیگر محورهای گفت و گوی زنده مهدی مهدی قلی مجری این برنامه با علی مویدی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است. 

۱۲ تیر ۱۳۸۱ مقام معظم رهبری درفرمانی ،دستور تشکیل ستادی به عنوان "کانون مرکزی برای مبارزه با قاچاق کالا وارز "را در سطحی عالی نزدیک به رییس دولت و دارای اشراف قانونی بر دستگاههای ذی‌ربط دولتی صادر کردند وپس از این فرمان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا وارز زیر نظر شخص رئیس جمهور تشکیل شد .

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری است که ریاست آن با عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری و رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب می‌‌شود.

برنامه نگاه یک کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی حسن نهضت ، شنبه ها حدود ساعت 26 : 23 دقیقه بصورت زنده پخش می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه یک سیما رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقتصاد زیرزمینی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رییس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، سرهنگ بدری گفت: با اجرای  تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس، حمل کالای قاچاق با چهار دستگاه خودروی وانت بار شوتی، ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیون برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز شد و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در مسیر‌های ارتباطی استان خودرو‌های مذکور را رویت و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های مذکور در مجموع مقدار ۲ هزار لیتر سوخت عرضه خارج از شبکه از نوع نفت سفید، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم لاشه مرغ فاقد مجوز دامپزشکی، هزار و ۱۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۲۹ ست روتختی، ۷۵ جفت کفش کتانی، ۶۸۰ ثوب روسری، هزار و ۹۶۸ تکه انواع ظروف بلوری،۲۱۷ قوطی آبجو بدون الکل، ۳۰۸ عدد شامپو، ۳۶۴ عدد انواع مواد شوینده و ۶ کیلوگرم شکلات خارجی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و قدردانی از آحاد جامعه در همکاری با پلیس برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • ضرورت اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود