Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت شرعی جنبش حزب‌الله لبنان ضمن محکوم کردن انتشار کاریکاتوری موهن توسط یک روزنامه سعودی، اعلام کرد، آیت‌الله سیستانی همان کسی است که عراق را در مقابل تروریسم حفظ کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اقدام روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» در انتشار کاریکاتوری موهن علیه آیت‌‌الله سیدعلی سیستانی مرجعیت عالی شیعیان در عراق با واکنش «محمد یزبک» رئیس هیأت شرعی حزب‌الله روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، شیخ یزبک گفت، در جوامع رسانه‌هایی وجود دارند که نسبت به توپ و سلاح‌های مخرب، بدتر هستند و ضرر بیشتری وارد می‌کنند.

وی ضمن محکوم کردن کاریکاتور الشرق الاوسط افزود: آیت‌الله سیستانی عراق را از قوای تروریسم و تجاوز حفظ کرد و تنها نماد مرجعیت به شمار نمی‌رود بلکه نمادی ملی است.

شیخ یزبک در ادامه به وضعیت جاری لبنان و بحران اقتصادی در این کشور پرداخت و گفت: کوتاهی در انجام مسؤولیت، ما را به اینجا رسانده و هر کسی در جایگاه خودش مسؤول است و ما می‌توانیم بحران را حل کنیم.

وی تأکید کرد: اگر هدف خود برای تحقق امنیت و فراهم کردن زندگی کریمانه برای تمام لبنانی‌ها را یکی کنیم،  می‌توانیم در برابر قوای استکباری بایستیم؛ ما با اراده قادر به تحقق خودکفایی در همه زمینه‌ها هستیم.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب الله لبنان آیت الله سیستانی روزنامه الشرق الاوسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند

محمدحاجی حسینی در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان هامون، اظهار کرد: جشن‌های گلریزان تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است.

وی با بیان اینکه هر جایی که اتحاد داشتیم با موفقیت همراه بوده، افزود: جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، عملی خداپسندانه و رضایت عامه مردم و عاقبت بخیری را در پی دارد.

فرماندار هامون ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران شهرستان هامون، خاطرنشان کرد: مردم شریف هامون در کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان همیشه پیش قدم و حضور چشمگیری داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نوسازی مرجعیت
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • انتقاد تند روزنامه جوان از القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»/تاثیر تجربه جنگ با عراق در مواجهه نظامی با اسراییل/نسل زد؛ خوش‌شانس یا بداقبال