Web Analytics Made Easy - Statcounter



با اعتماد سرمایه‌گذاران به پشتیبانی از خودروهای الکتریکی، تسلا، تولیدکننده آمریکایی خودروی الکتریکی، با پیشی گرفتن از تویوتا موتورز به ارزشمندترین شرکت خودروسازی جهان تبدیل شد.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، با اعتماد سرمایه‌گذاران به پشتیبانی از خودروهای الکتریکی، تسلا، تولیدکننده آمریکایی خودروی الکتریکی، با پیشی گرفتن از تویوتا موتورز به ارزشمندترین شرکت خودروسازی جهان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش کل این خودروساز که دفتر مرکزی آن در پائولو آلتو کالیفرنیا قرار دارد، پس از اینکه قیمت هر سهم آن به ۱,۱۳۴ دلار جهش کرد به ۲۰۹.۴۷ میلیارد دلار رسید که حالا ۴ میلیارد دلار از ارزش غول خودروسازی ژاپن، تویوتا، بالاتر است.

این اتفاق پس از آن افتاد که این غول صنعت خودروی الکتریکی در ماه می در میزان فروش کارخانه گیگافکتوری۳ خود در شانگهای رکورد زد و علی‌رغم پاندمی کرونا بیش از ۱۱,۰۰۰ خودرو فروخت.

این کارخانه عظیم اولین کارخانه خارج از آمریکای تسلا است و برای رقابت با خودروسازانی همچون فولکس واگن و بی‌ام‌وه به راه انداخته شده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ جواد توسلی‌مهر،‌ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در شرکت سایپاگام در جریان فعالیت و برنامه‌‌های این شرکت قرار گرفت و گفت: در راستای بهره‌ور کردن شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا و رسیدن به اهداف سال جاری، ‌برنامه فشرده‌ای تدوین شده که از جمله آن بازدید میدانی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سایپا،‌ هدایت مجموعه‌ها به سمت مدیریت هزینه و کاهش قیمت تمام شده است.

او افزود: در بازدیدی که از شرکت سایپاگام داشتیم مسایل، ‌مشکلات و گلوگاه‌های که این مجموعه دارد، شناسایی شد لذا با برنامه‌ریزی صورت گرفته، از 15 اردیبهشت ماه حدود 30 تا 40 درصد به ظرفیت تولید شرکت سایپاگام افزوده خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا می‌تواند نقش موثری ایفا کند و این امر به برنامه‌ریزی و ظرفیت مدیران بستگی دارد،‌ تصریح کرد: امیدواریم شرکت سایپاگام نقش موثرتری در این حوزه ایفا و به مدیریت و کاهش هزینه، کمک کند.

گفتنی است،‌ شركت سایپاگام، به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر مجموعه دسته سیم خودرو کشور با رویکردی فرایندی و تفکر مبتنی بر ریسک در تمام سطوح سازمانی و همچنین با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد، تکنولوژی به روز و قیمت رقابتی سعی در برآورده کردن الزامات، نیازها و انتظارات مشتریان خود دارد.

دیگر خبرها

  • تویوتای تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • تویوتا تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • ◄ فیلم| مراحل ساخت اتوبوس هیدروژنی در کارخانه میلیارد دلاری تویوتا
  • تخفیف ۲میلیاردی یک خودروی آمریکایی
  • نخستین خودروی برقی جهان با باتری حالت جامد
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • نیروی انسانی مهم ترین، اساسی‌ترین و ارزشمندترین رکن هر سازمان است