Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت از پتروشیمی گچساران بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی گچساران، دکتر سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت با حضور در سایت پتروشیمی گچساران از این پروژه بازدید و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
در این بازدید، دکتر زرندی با اعلام رضایت از پیشرفت پتروشیمی گچساران، اظهار داشت: با توجه به وضعیت این پروژه پتانسیل لازم برای اجرای به موقع واحدها و بخش های مربوطه وجود دارد و امید است با روند موجود، شاهد به بهره برداری رسیدن این پروژه ملی در آینده نزدیک باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مدیرعامل پتروشیمی گچساران هدف از بازدید مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت را پیگیری و در جریان قرار گرفتن مسئولین از مشکلات قبلی و کمک به تسهیل در موضوعات پیش روی اعلام کرد.
مصطفی حیدریان در این بازدید اظهار داشت: بخش عمده ای از مشکلات ایجاد شده ناشی از شرایط تحریم با عنایت خداوند و اتخاذ تدابیر لازم رفع شده و منابع مالی لازم جهت اجرای پروژه با مساعدت سرمایه گذاران و پیگیری های لازم در حال تامین است و در حال حاضر بخشهای مختلف این پروژه در حال فعالیت بوده و با برگزاری مناقصات برگزار شده که اخیراً نیز پیمانکاران مربوطه مشخص گردیده‌اند، در آینده نزدیک روند پیشرفت پروژه سریعتر خواهد شد و شاهد تغییرات چشمگیر و محسوس خواهیم بود.
براساس این گزارش، پتروشیمی گچساران در آینده سالانه یک میلیون و 250هزار تن خوراک اتان خود را از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس واقع در بهبهان دریافت خواهد کرد که با بهره‌برداری از این طرح سالانه یک میلیون تن اتیلن از این کارخانه تولید و روانه بازارهای مربوطه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پتروشیمی گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی هک سایت وزارت راه اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 گروه هکری «انتقام موعود» اعلام کرد که سایت وزارت راه رژیم صهیونیستی را هک کرده است. این گروه خطاب به صهونیست‌ها نوشته: «به فرشته مرگ خود سلام کنید. هر شخص، شرکت و سازمانی که دستی در جنایات نتانیاهو داشته باشد بهای آن را خواهد پرداخت.» ویدیویی که این گروه از عملیات هک منتشر کرده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • ویدیوی هک سایت وزارت راه اسرائیل
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است