Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندران با جمعیت بومی حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به عنوان استان گردشگرپذیر کشور نام برده می شود و حضور پرشمار مسافران در این منطقه تامین خدماتی را می طلبد که علاوه بر برخورداری ساکنان، مسافران نیز بتواند از آن بهره مند شوند . 

جایگاههای سوخت بنزین و سی ان جی از جمله خدمات مورد نیاز یک استان گردشگر پذیر به شمار می رود، چرا که کمبود و نبود جایگاه های سوخت در مناطق شلوغ و پرتردد موجب ایجاد صف های طویل مقابل این جایگاهها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمارهای شرکت نفت منطقه ساری تا پیش از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تا سال ۱۳۹۲ تعداد جایگاههای سوخت بنزین و سی ان جی در حوزه فعالیت این اداره کل ۱۷۵ جایگاه بود که اکنون و بعد از گذشت هفت سال این تعداد به ۲۱۳ جایگاه افزایش یافته است و به طور میانگین در این مدت در هر سال ۶ جایگاه سوخت در این منطقه راه اندازی شد .

۲ شرکت فراورده نفتی در مازندران فعالیت می کنند که شامل شرکت پخش فراورده نفتی منطقه ساری و دیگر شرکت نفت نوشهر و چالوس است. در حوژه شرکت نفت نوشهر و چالوس نیز در سالهای اخیر چندین جایگاه سوخت ایجاد شده است.

البته در روند مناسب سازی خدمات در این حوزه که با افزایش  تعداد جایگاه های سوخت خودروها همراه بود تنها به بُعد افزایش تعداد توجه نشده است و پارامترهای دیگری نظیر گسترش خدمات در تمامی نقاط ، نقاط کمتر برخوردار از این خدمات بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . 

جهش در ایجاد جایگاه های سوخت مازندران 

مدیر عامل شرکت فراورده های نفتی مازندران منطقه ساری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت :  با توجه به افزایش جمعیت  و همچنین حضور پرشمار مسافران در استان فراهم کردن زیرساخت های خدماتدهی مورد توجه قرار گرفت .

سبحان رجب پور با اشاره به اینکه از جمله این زیرساخت های خدمات جایگاه های سوخت می باشد ، افزود : برای این منظور در هفت سال اخیر ، شرکت نفت منطقه ساری با ایجاد ۳۸ جایگاه سوخت بنزین و سی ان جی در حوزه فعالیت این شرکت موافقت کرد که از این تعداد ۲۸ جایگاه بنزین و ۱۰ جایگاه سی ان جی می باشد و  این واحدها فعال شده اند .

وی ادامه داد : در حال حاضر ۱۲۷ جایگاه سوخت بنزین و ۸۶ جایگاه سوخت سی ان جی در حوزه زیرپوشش شرکت نفت منطقه ساری فعال هستند که با راه اندازی جایگاههای جدید زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به مردم فراهم شده است . 

مدیر عامل شرکت نفت منطقه ساری اضافه کرد : در موافقت برای ایجاد جایگاههای جدید تمام تلاش بر این بود که این امکانات در مناطقی که با رشد جمعیت و افزایش تردد مواجه شدیم ایجاد شود چرا که این مساله افزایشی باعث شد که مردم مجبور به انتظار در صف های طولانی برای سوخت گیری شوند .

وی ادامه داد : شرکت نفت منطقه ساری به عنوان نهاد موافقت کننده ایجاد جایگاه سوخت تمامی اقدامات لازم و نامه نگاری در این زمینه را در کوتاهترین زمان ممکن انجام داد تا سرمایه گذار بتواند در اسرع وقت کارهای مربوطه در خصوص استعلام از نهادها را انجام دهد . 

رجب پور ساخت جایگاه های سی ان جی را اولویت شرکت نفت در سطح ملی و استانی ذکر کرد و گفت : با توجه به افزایشی شدن مصرف سی ان جی تلاش ها بر این است تا جایگاه های سوخت از این دست بیشتر ایجاد شود و برای این منظور با سرمایه گذاران در این زمینه همکاری می شود . 

وی افزود : این مساله نیز برای روان سازی و  تسهیل در ارائه خدمات به مردم مازندران در حال پیگیری است تا بتوانیم ظرفیت های بیشتری در این بخش را ایجاد بکنیم . 

برچسب‌ها مازندران بنزين

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران بنزين مازندران بنزين شرکت نفت منطقه ساری جایگاه های سوخت سوخت بنزین جایگاه سوخت سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

استاندار مازندران در نشست با شرکت‌های دانش بنیان، گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی مازندران حمایت از دانش‌بنیان‌های پارک علم و فناوری مازندران را در دستور کار قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در جلسه با دانش‌بنیان‌های مازندران با اشاره به ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی مازندران، اظهار داشت: مازندران همواره در المپیادهای علمی رتبه اول را دارد و از سال‌های نه چندان دور 20 مدال رنگارنگ از این استان داشتیم که بسیار ارزشمند است.
 
وی بر استمرار جلسات کاربردی و موضوعی بودن جلسات تاکید کرد و گفت: ایرادی که ما داریم؛ اسیر دوران مدیریت کلاسیک شدیم و این مدیریت باید به سمت مدیریت علمی و پیشرفته سوق پیدا کند.

استاندار مازندران افزود: دانش‌بنیان‌ها پیشران اقتصاد ما در همه زمینه‌ها هستند و مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت هستند، لذا حمایت، و هدایت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در برنامه مدیران ما باشد.

نوری ادامه داد: معیار ارزیابی مدیران کل استان در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است و این همکاری باید به صورت عملی و با بازخورد بالایی صورت بگیرد.

وی همچنین گسترش در بخش دانش‌بنیانی را با پیوست کیفیت مهم دانست و گفت: سرعت نباید ما را از کیفیت و هدف اصلی دور کند، ایجاد مراکز و شرکت‌ها باید مد نظر قرار گیرد و رعایت  تعادل بین آنها اهمیت دارد.

استاندار مازندران نخبگان  و استعدادهای دانش بنیان را جزوی از زنجیره توسعه برشمرد و افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری در دستگاه‌های اجرایی به شدت ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران