Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: زمانی که تست ۶ بازیکن ما مثبت اعلام شد, آماده بازی با نساجی بودیم ولی الان اگر بخواهیم هم نمی‌توانیم بازی کنیم. - اخبار ورزشی -

سعید آذری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره مثبت شدن تست کرونای 11 بازیکن و 5 عضو  تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه در جدید‌ترین تستی که از اعضای تیم گرفته شده با این تعداد تست مثبت مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

10 بار برای عدم برگزاری مسابقات اخطار دادیم اما کسی گوش نکرد. قدرت فنی خود را در زمین اثبات کرده‌ایم ولی از روز اول گفتیم که اگر بازی‌‌ها برگزار نشود, بهتر است.

وی درباره اینکه برای بازی فردای فولاد مقابل نساجی باید چه تصمیم گرفته شود, خاطرنشان کرد: طبق پروتکل‌ها وقتی بالای 25 درصد نفرات یک تیم مبتلا به کرونا باشند, باید تیم به قرنطینه برود. دیروز وقتی تست کرونای 6 بازیکن ما مثبت شده بود, سازمان لیگ به ما اعلام کرد, به دلیل اینکه زیر 25 درصد مبتلا دارید باید بازی کنید اما حالا مشخص شده که متاسفانه تعداد مبتلایان ما به بالای 25 درصد رسیده و طبیعی است طبق همان منطق نباید بازی برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: برای تشکیل یک تیم 11 نفره هم مشکل داریم, چه برسد به اینکه بخواهیم بازی کنیم. الان تیم ما باید به قرنطینه برود و سازمان لیگ موظف است برای برگزاری بازی‌های معوقه ما برنامه‌ریزی کند. این اتفاق برای یکی از تیم‌های اروپایی هم رخ داده بود و مسابقاتش دو هفته برگزار نشد و بعد از سپری شدن دوران قرنطینه به بازی‌ها برگشت.

آذری عنوان کرد: تا قبل از اعلام نتیجه تست‌ها و زمانی که 6 بازیکن مثبت داشتیم,کاملاً آماده بازی با نساجی بودیم. خود را به مازندران رساندیم, هتل گرفتیم و دو جلسه تمرین کردیم. پیش از این با وجود 6 بازیکن مبتلا به کرونا مشکلی برای بازی با نساجی نداشتیم ولی الان که این تعداد به 11 بازیکن رسیده است, نمی‌توانیم بازی کنیم, نه اینکه نخواهیم ولی با این شرایط نمی‌توانیم بازی کنیم.

وی گفت: هنوز تصمیمی برای این موضوع گرفته نشده و چیزی به ما اعلام نشده ولی ما در هر حالت باید نگران سلامتی افرادی که برای بازی در ورزشگاه حاضر می‌شوند باشیم. اگر همه باشگاه‌ها تست بدهند, مطمئن باشید در هر تیم آزمایش 7-6 بازیکن مثبت اعلام می‌شود. سختی کار ما دوباره شروع می‌شود, باید به سختی خود را به اهواز برسانیم و مکانی ایزوله را برای 16-15 روز فراهم و از نفرات‌مان مراقبت کنیم تا خوب شوند. با این خبری از تعداد مبتلایان ما منتشر شده دیگر به ما پرواز هم نمی‌دهند و این یکی دیگر از مشکلات ما خواهد بود.

مخالفت نساجی با لغو احتمالی دیدار با فولادنامه‌نگاری فولاد با سازمان لیگ؛ ابتلای بالای 25 درصد نفرات به کرونا بازی با نساجی را لغو می‌کند؟نامه‌نگاری فولاد با سازمان لیگ؛ ابتلای بالای 25 درصد نفرات به کرونا بازی با نساجی را لغو می‌کند؟هراتیان: فولادی‌ها و استقلالی‌ها باید مستندات خود را ارسال کنند/ ما نظر می‌دهیم، کمیته مسابقات تصمیم می‌گیرد

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال فولاد خوزستان سعید آذری بیشتر بخوانید... شجاعی: نساجی از لحاظ تاکتیکی به بن‌بست خورده بود/ احتمال لغو بازی ما با فولاد وجود دارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال فولاد خوزستان سعید آذری تیم فوتبال نساجی مازندران فولاد خوزستان سعید آذری فولاد خوزستان بازی با نساجی بالای 25 درصد سازمان لیگ بازی کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم