Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای مرکزی حزب اراده ملت، با ابراز نگرانی از وضعیت دو حوزه اقتصاد و سلامت کشور، خواستار جلوگیری هر چه سریع‌تر از رشد فزاینده قیمت سکه و ارز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه شورای مرکزی حزب با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.دستورات این جلسه به دلیل عدم امکان برگزاری کنگره سه سالانه -به دلیل شیوع ویروس کرونا- تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه اعضای شورای مرکزی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت دو حوزه اقتصاد و سلامت کشور خاطرنشان کردند: دولت و بانک مرکزی هر چه سریع‌تر جلوی رشد فزاینده و ناباورانه قیمت سکه و ارز را در جامعه بگیرد. این افزایش‌ها باعث صعود نرخ برخی اقلام اساسی مثل لوازم خانگی و همچنین قیمت مسکن و اجاره‌بها شده است.

همچنین اعضا تاکید کردند: نباید گذاشت دشمن این افزایش قیمت‌ها را دلیلی برای موفقیت تحریم‌ها بداند. دولتمردان به‌ویژه تیم اقتصادی آن همراه با نهادهای نظارتی باید شبانه‌روز فعالیت کنند.

ماسک و لوازم بهداشتی ارزان قیمت در اختیار عموم ملت قرار گیرد

همچنین اعضای حاما، از مردم ایران خواستند برای جلوگیری از افزایش روند واگیری ویروس کرونا استفاده از ماسک را جدی بگیرند ... و البته دولت هم باید ماسک و لوازم بهداشتی ارزان قیمت در اختیار عموم قرار دهد.

در دستور دوم این جلسه رویکرد سیاسی و تشکیلاتی حزب در دو برنامه ارائه شده به بحث و رای گذاشته شد و توسط اعضا به تصویب رسید. این رویکرد در یک بیانیه تحلیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتخاب ارکان حزب اراده ملت دستور سوم جلسه بود که با توجه به عدم امکان برگزاری کنگره در شرایط فعلی، افراد زیر تا زمان برگزاری کنگره مدیریت اجرایی حزب را بر عهده خواهند داشت.

احمد حکیمی‌پور به عنوان دبیرکل،  افشین فرهانچی قائم مقام دبیرکل،  رضا قاسم پور سخنگوی حزب،  زهره رحیمی دبیر شورای مرکزی،  رحیم حمزه رییس دفتر سیاسی،  همچنین در این جلسه نمایندگان شورای مرکزی در ۲ حوزه شاخه جوانان و دو هفته نامه اراده ملت (ارگان خبری حاما) به‌ترتیب خانم رضایی و علی مهری با نظرت اکثریت انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای مرکزی اراده ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد

 رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرده است.

به گزارش ایرنا از الجزیره، کانال ۱۳ اسرائیل گزارش داد که نتانیاهو از برگزاری جلسه‌ای راهبردی که کابینه جنگ از قبل برای بررسی اهداف جنگ در غزه مقرر کرده بود، ممانعت کرده است.

در همین رابطه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت وزیر جنگ را به افشای اطلاعات حساس درباره توافق تبادا اسرا متهم کرد.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در جریان نشست اخیر کابینه هشدار داده است که هر کسی اطلاعات در خصوص توافق تبادل ااسرا را فاش کند، اخراج خواهد شد.

 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  •  نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • هشدار به فعالان بازار لوازم چاه ارت! افزایش قیمت ملزومات چاه ارت ۱۴۰۳